Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Aleksandra Oszczęda

 

Aleksandra Oszczęda

 

Profil zawodowy

Członek zarządu Fundacji Prodeste. Ukończyła Akademię Muzyczną w Łodzi oraz pedagogikę specjalną w Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu. Od 2009 r. prowadzi terapię osób ze spektrum autyzmu w nurcie kognitywnym. Do obszaru jej szczególnych zainteresowań należy poszukiwanie skutecznych technik rozwijania samoświadomości i myślenia społecznego dla osób w każdym wieku. Autorka rozdziału „Przydatność eksperymentalnych próbek zadaniowych w procesie diagnozy dzieci z podejrzeniem ASD” w książce „Człowiek i autyzm” pod red. J. Kockiego, A. Kicińskiego. W Fundacji prowadzi spotkania specjalistyczne, zajęcia warsztatowe, terapeutyczne i wychowawcze na turnusach i koloniach. Koordynuje system szkoleniowy, w których uczestniczy także jako trener.