Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Czas trwania

  • 1 dzień / 8 godzin dydaktycznych

Kontakt

Poznań, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Zarządzanie stresem, emocjami, konfliktami i sytuacjami trudnymi w zespole

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

„Wielkie dzieła powstają nie dzięki sile, ale dzięki wytrwałości”
(Samuel Johnson)

Konflikt, stres, trudne sytuacje są czymś naturalnym, nieuniknionym w życiu zawodowym i prywatnym. Stanowią integralną część życia społecznego. Jeśli między ludźmi nie ma konfliktów, to znaczy, że nie ma między nimi rzeczywistych kontaktów. Konflikt zazwyczaj kojarzy się z trudnymi emocjami, stresem, walką, z nieprzyjemnościami. Tak naprawdę jednak, jest neutralny. Konstruktywne lub negatywne mogą być natomiast sposoby rozwiązywania konfliktów. Zbyt mała ilość ujawnionych konfliktów/trudnych sytuacji prowadzi do stagnacji, ale konflikty nie w pełni kontrolowane grożą chaosem.

Termin szkolenia: 30 września 2022 roku, w godz.: 9:00-16:30

Adresaci

Osoby z działów personalnych firm, osoby zarządzające zespołami, doradcy zawodowi, wyższa kadra kierownicza, związkowcy, pracownicy obsługi klienta, zainteresowani tematyką.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu zarządzania sytuacjami trudnymi, konfliktami w zespole, stresem i emocjami, a szczególnie:

• Zapoznanie uczestników z istotą stresu, rodzajami emocji, znaczeniem konfliktów w organizacjach
• Przedstawienie metod i sposobów rozwiązywania konfliktów, radzenia sobie ze stresem, itp.
• Doskonalenie odpowiednich technik komunikacji w sytuacjach trudnych, radzeniem sobie ze stresem, emocjami.
• Podwyższanie standardów zarządzania zespołami w firmach.

Program

  1. Czym jest zjawisko stresu? Rodzaje stresu: dobry i zły. Droga stresu. Skąd przychodzi stres? Objawy stresu. Stres w miejscu pracy. Dlaczego działamy pod presją?
  2. Różne strategie radzenia sobie ze stresem, przeciążeniem pracą.
  3.  Autodiagnoza własnego stanu równowagi. Wnioski. Zaledwie 6 kroków do równowagi – nowy styl bycia/życia.
  4. Martwienie się nawykowe i konstruktywne – źródłem stresu i szkodliwych emocji. Jak sobie z tym radzić?
  5. Trudni ludzie jako źródło problemów – jak sobie z nimi radzić?
  6. Emocje w organizacjach: gniew, konflikt międzygrupowy, optymizm-pesymizm, nadzieja, radzenie sobie z oporem. Mechanizmy działania.
  7. Techniki kontrolowania własnych uczuć, techniki upierania się przy swoim, argumentowanie własnego stanowiska, parafraza, postawa asertywna, konstruktywna krytyka.
  8. Zdefiniowanie zjawiska konfliktu, elementy konfliktu, przyczyny i skutki, dynamika konfliktu, rodzaje konfliktów.
  9. Typowe zachowania i działania podejmowane w sytuacjach konfliktowych.
  10. Sposoby rozwiązywania konfliktów a osobowość człowieka.
  11. Techniki wywierania wpływu, argumentowanie własnego stanowiska, postawa asertywna, radzenie sobie z oporem.
  12. Jak unikać szkodliwych konfliktów a stymulować twórcze konflikty?
  13. Model efektywnej komunikacji. Komunikacja w sytuacjach trudnych.
  14. Złote zasady konstruktywnej krytyki i informacji zwrotnej.


Korzyści:

• Zapoznanie uczestników szkolenia z wiedzą nt. stresu, emocji, źródłami i przebiegiem powstawania trudnych sytuacji, konfliktowych,
• Zdefiniować i określić sposoby rozwiązywania konfliktów,
• Traktować konflikt w sposób twórczy, pozytywny, a nie destrukcyjny,
• Komunikować się w odpowiednio z uczestnikami konfliktu/trudnej sytuacji,
• Opanować swoje emocje i stres podczas rozwiązywania trudnych sytuacji,
• Zapoznanie uczestników szkolenia z regułami efektywnej komunikacji, barierami i przeszkodami, jak również korzyściami z zakresu sprawnej komunikacji,
• Podniesienie efektywności pracy pracowników oraz zespołów, poprawa atmosfery w środowisku pracy, lepszych relacji społecznych w firmie,
• Podniesienie na wyższy poziom standardów kultury organizacyjnej firmy, poprawa wizerunku organizacji, lepszy PR,
• Większa pewność siebie, profesjonalizm uczestników w realizacji w/w działań.

 

 

Kadra

mieczkowskamarzena

Marzena Mieczkowska

Ceniony ekspert w dziedzinie HR, wykładowca, praktyk i trener biznesu. Doświadczony manager. Coach. Finalistka konkursu „Dyrektor Personalny Roku” w 2001r. Zdobyła dwukrotnie prestiżowe Godło „Inwestor w Kapitał Ludzki (2001, 2002).
Absolwentka socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również studia podyplomowe z Zarządzania i marketingu oraz z Zarządzania zasobami ludzkimi w firmie w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Koźmińskiego w Warszawie. Zdobyła certyfikat niezależnej europejskiej placówki International Education Society. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami i Francuskiego Instytutu Zarządzania. Uczestniczyła w wielu kursach i szkoleniach z zakresu profesjonalnego ZZL.
Współpracuje z uczelniami: Uniwersytet - Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Akademia im. L. Koźmińskiego, Wyższa Szkoła Bankowa, Wszechnica Polska Szkoła Wyższa w Warszawie, Collegium Humanum (MBA), WAT - prowadząc zajęcia ze studentami w zakresie zarządzania, HR, kompetencji „miękkich”, kompetencji kierowniczych, doradztwa zawodowego.Od początku swojej drogi zawodowej zajmuje się zagadnieniami HR (w różnych sektorach biznesu; produkcyjnym, medialnym, finansowym, wydawniczym, logistycznym, medycznym). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie kierownicze. Współpracowała z różnymi grupami społeczno-zawodowymi w kilku branżach (w tym ze związkami zawodowymi). Posiada praktyczne doświadczenie biznesowe, m. in. uczestniczyła jako HR dyrektor w fuzji 5 konkurencyjnych firm i tworzyła politykę personalną od podstaw dla nowej firmy, realizowała także procesy dot. restrukturyzacji przedsiębiorstw.
Obszary specjalizacji:
Specjalizuje się w programach podnoszących efektywność biznesową firm poprzez działania z obszaru strategii personalnej, projektowanie procesów i narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. W swojej pracy stara się łączyć inteligencję emocjonalną z analitycznym, biznesowym, twórczym myśleniem.
Zajmuje się doradztwem HR dla wielu firm, jak również prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu doskonalenia kompetencji interpersonalnych, kierowniczych, HR.
Autorka wielu publikacji z w/w obszaru.

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji:

  • kolejność zgłoszeń;

  • w celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

130 zł/os.*

*cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego

Dla absolwentów, studentów i słuchaczy studiów podyplomowych Uniwersytetu SWPS - zniżka na szkolenie w wysokości 10%!

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
BNP Paribas Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia

Regulaminy

Termin szkolenia

25 i 26 listopada 2020 roku, godz. 17.30-20.00
lub
5 grudnia 2020 roku, godz. 10.00 - 15.00
forma online