Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Czas trwania

  • 8 godzin dydaktycznych/1 dzień

Kontakt

  • Poniedziałek-piątek
    godz. 10:00-15:00
    tel. 22 517 99 60
    kom. 694 441 787
  • e-mail: [email protected]
Warszawa, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

10 kroków profesjonalnej obsługi klienta

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

Cel szkolenia:

Zwiększenie efektywności sprzedaży oraz poprawa komfortu obsługi klienta.

Termin szkolenia: 23 września 2022 roku, w godz. 9:00-16:00

Korzyści:

  • Weryfikacja, podsumowanie, usystematyzowanie aktualnej wiedzy i umiejętności,
  • Przypomnienie, utrwalenie i doskonalenie najskuteczniejszych technik, zachowań, zwrotów,
  • Zdobycie i utrwalenie nowej wiedzy i nowych umiejętności,
  • Podnoszenie umiejętności na wyższy poziom efektywnego ich wykorzystywania,
  • Wyposażenia pracownikóww narzędzia i techniki do codziennej pracy,
  • Zwiększenie skuteczności i poczucia komfortu w procesie obsługi klienta,
  • Poprawa komunikacji z klientami,
  • Poprawa komfortu i jakości prezentowania siebie, firmy, oferty, produktu,
  • Wyznaczenie kolejnych celów do rozwoju,
  • Zdobycie wiedzy i narzędzi pozwalających na podniesienie profesjonalizmu obsługi klienta, prezentowanie firmy, produktów, mające na celu budowanie długofalowych relacji z klientem oraz zwiększenie sprzedaży.

Adresaci:

  • Osoby obsługujące klientów.
  • Sprzedawcy.
  • Osoby współpracujące ze sprzedawcami, np. osoby z marketingu, wsparcie techniczne (osoby mające kontakt z klientem, które nie są sprzedawcami).
  • Menadżerowie sprzedaży - osoby, które są przełożonymi osób, które obsługują klientów.

Program

Program:

  1. Etapy efektywnej obsługi klienta,
  2. Profesjonalne pierwsze wrażenie - zasada „Primacy&recency effect”,
  3. Skuteczne poznawanie potrzeb klienta – „Góra lodowa” i budowanie banku pytań,
  4. Technika PARA/SUM,
  5. Budowanie banku pogłębionych korzyści – „Value proposition”,
  6. Profesjonalna prezentacja oferty techniką PCK – 20/80,
  7. Filozofia budowania długofalowych relacji z klientem w oparciu o typologię programów informacyjnych,
  8. Analiza motywów podejmowanych decyzji przez klientów,
  9. Profesjonalna obsługa „trudnego klienta” i profesjonalne reagowanie na zastrzeżenia - technika MILD/APACT,
  10. Wykorzystywanie przestrzeni do sprzedaży.

 

Kadra

Kadra nauczająca

D.Dwernicka FOTO

Dorota Dwernicka

Certyfikowany trener i coach biznesu z zakresu kompetencji miękkich, specjalizacja - sprzedaż bezpośrednia. Podyplomowo ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na UJ. Ukończyła Studia Zawodowe Coachingu MUKOID. Szkoliła się w Polsce i za granicą, m.in. bezpośrednio od MarcRoberge, B.Tracy, A.Robbinsa. Pierwsze szkolenie przeprowadziła w 2000 roku. 12 lat pracowała w międzynarodowych korporacjach na stanowisku handlowca zdobywając polskie i międzynarodowe (EMEA) nagrody za osiągnięcia w sprzedaży. Do roku 2010 odbyła 10 000 bezpośrednich wizyt handlowych do klientów. Celem prowadzonych przez nią szkoleń, coachingów i doradztwa jest poprawa efektywności i satysfakcji z pracy uczestników.Pracując ma szczególnie na uwadze filozofię „Happinessatwork” oraz strategię digitalizacji w biznesie.

Stosuje głównie formy warsztatowe, które wzmacnia technikami coachingowymi. Tematy, które realizuje najczęściej to: obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, techniki sprzedaży, zarządzanie celami i czasem – także w sprzedaży, profesjonalne prezentacje publiczne, biznesowe i sprzedażowe, komunikacja, współpraca zespołowa, efektywne zarządzanie sobą i zespołem oraz wiele innych. Szkoliła m.in.: dyrektorów, prezesów, kierowników, managerów, pracowników biurowych, pracowników linii produkcji, handlowców (terenowych, callcenter), przedstawicieli (medycznych, farmaceutycznych), traderów, maklerów giełdowych, urzędników, lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, kosmetolożki, weterynarzy, prawników, informatyków, deweloperów IT, pracowników naukowych. Pracując w międzynarodowej korporacji była w zespole projektowym „Sales Force Effectiveness”. Opracowała i wdrożyła autorski projekt „Akademia Profesjonalnego Handlowca”. Szkoliła pracowników firm m.in: PLAY, Orlen, PGE Dom Maklerski, PGE GIEKS, PKO BP, Luxoft, Valeo, IBM, UBS Bank, StateStreet, RoyalCanin, Electrolux. Szkoliła studentów, m.in: Bielskiej Wyższej Szkoły im. J. Tyszkiewicza, Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, alumnów Fundacji A.Pagi. Zrealizowała projekty szkoleniowe przy współpracy z, m.in: Deloitte, Fundacja im. Lesława A.Pagi, Women Business Network, Inkubatory Przedsiębiorczości, Studenckie Forum Business Center Club, Centrum Psychologiczno-Terapeutyczne ”Tęcza”, Starostwo Powiatowe w Wieliczce, Marketinwestor, Ambasada Współpracy. Realizuje projekty szkoleniowe z Jackiem Rozenkiem, aktorem i trenerem biznesu. Jest specjalistą ds. szkoleń w PGE S.A oraz właścicielką pośrednictwa nieruchomości DwernickiEstate. Prowadziła prelekcje inspirująco-motywujące poświęcone skuteczności w biznesie m.in. podczas „Women Business Network”, „Art Business Festival”, „Vet Business Forum”, „Trading Jam Session”.

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji

  • Kolejność zgłoszeń

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

549 zł/os.*

* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego. Cena szkolenia zamkniętego do negocjacji.

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
BNP Paribas Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia

Regulaminy

Termin szkolenia

28 października 2020 roku