Tu miała być reklama studiów, ale zdecydowaliśmy inaczej. Uniwersytet SWPS uruchomił kampanię profrekwencyjną

udostępnij artykuł
Tu miała być reklama studiów, ale zdecydowaliśmy inaczej. Uniwersytet SWPS uruchomił kampanię profrekwencyjną
float_intro: images/CENTRUM-PRASOWE/foto/Cover_lin_wybory_3.jpg

„Tu miała być reklama studiów, ale zdecydowaliśmy inaczej. Ty też masz wybór. Idź na wybory. Zmieniaj Polskę” - kampania społeczna Uniwersytetu SWPS.

pobierz pakiet 2

 

Uniwersytet SWPS tydzień przed wyborami wyłączył swoje reklamy w socialmediach. W ich miejsce pojawiły się komunikaty zachęcające do udziału w nadchodzącym głosowaniu: „Tu miała być reklama studiów. Ale przyszedł czas na ważniejsze wybory. Głosuj. Zmieniaj Polskę.

Kampania „Głosuj. Zmieniaj Polskę.” realizowana jest wielokanałowo w mediach własnych Uniwersytetu SWPS: na stronie internetowej www.swps.pl i kanałach uniwersyteckich na Facebooku, Linkedinie, Instagramie, platformie X (Twitter) oraz jako kampania reklamowa na Facebooku i Instagramie. Cały budżet mediowy na promocję kierunków studiów USWPS w dniach 6-13 października przeznaczony został na to działanie profrekwencyjn.

Kreacje reklamowe w socialemdiach opierają się na zachęcaniu Polek i Polaków do pójścia do urn wyborczych: „Nie zabierając głosu, oddajesz go innym. Idź na wybory. Zmieniaj Polskę.”.

Komunikaty na stronie internetowej uczelni adresowane są do studentek, studentów i kandydatek, kandydatów na studia: „Ten egzamin zdajesz tylko 15 października. Drugiego terminu nie będzie. Idź na wybory Zmieniaj Polskę!” czy "O kierunku studiów zdążysz jeszcze zdecydować. Teraz przyszedł czas na ważniejsze wybory. Głosuj. Zmieniaj Polskę!"

Kreacje podkreślają, że „Nie zabierając głosu, oddajesz go innym” i gdy „Nie interesujesz się polityką? Polityka cały czas interesuje się Tobą. Idź na wybory. Zmieniaj Polskę!”.

Kampania Uniwersytetu SWPS to kolejne działanie prospołeczne, które ma wpłynąć na zmianę społeczną i wpływać na kształt życia publicznego w Polsce. Edukacja aktywnych wyborczo obywateli i promocja postaw proobywatelskich to jeden z ważnych celów strategicznych Uniwersytetu SWPS - uczelni zaangażowanej, która wierzy w to, że nauka, studiowanie i rozwijanie jej zmienia świat, w którym żyjemy.

Profrekwencyjna kampania Uniwersytetu SWPS wpisuje się w apele i stanowiska instytucji nauki i szkolnictwa wyższego - Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich, Polskiej Akademii Nauk - o obywatelskie zaangażowanie i oddanie ważnego głosu w nadchodzących wyborach parlamentarnych.

2images/CENTRUM-PRASOWE/foto/Cover_fb_wybory_820x3205_1.jpg


Te artykuły mogą
cię zainteresować

Poproś o komentarz ekspercki

Napisz nam o swoim temacie, a my znajdziemy dla Ciebie eksperta z naszej bazy ponad 400 naukowców.

Przejdż do formularza
Bądź na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco z publikowanymi przez nas nowościami.

Zapisz się