Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Profil naukowy

Doktor nauk społecznych, badacz marketingu, trener, wykładowca akademicki. Naukowo interesuje się projektowaniem marek i brandingiem, zarządzaniem wizerunkiem marek oraz kreowaniem ich komunikacji na rynku. Prowadzi badania marketingowe i zachowań konsumenckich.

Dyrektor strategiczny w branży PR/branding/communication. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami komunikacji marek w Polsce i Europie. Jest autorem kilkudziesięciu strategii oraz planów marketingowych.

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z brandingu, metody design thinking, projektowania profesjonalnej komunikacji, brand experience, a także związane z sektorem kreatywnym.

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Strategia marki
  • Branding
  • Komunikacja marki
  • Marketing

Informacje prasowe



Powiązane materiały na stronie uczelni