Marketing & Media Summit 2017
konferencja
Marketing & MEDIA SUMMIt 2017
KOMUNIKACJA W ERZE CYFRYZACJI
Organizatorzy: PRConnect i Uniwersytet SWPS
Konferencja poświęcona będzie przemianom dokonywującym się w dziedzinie komunikacji zarówno w wymiarze biznesowym jak i społecznym w wyniku szybkiego postępu cyfryzacji oraz nowoczesnym formom komunikacji w mediach, marketingu i biznesie. Chcemy w szczególności odpowiedzieć na pytania: na ile innowacyjne rozwiązania, nowe technologie, zmieniły formę i sposób przekazu treści, dotarcia do użytkownika. Jak zmieniły się media, techniki marketingowe, jakie są światowe trendy w komunikacji. Będziemy mówić o smart data, komunikacji w omnichannel w tym o e-mail marketingu, influencer relations a także fake newsach, jaki mają wpływ na przekaz. Będzie też o robotyzacji, sztucznej inteligencji, rozwiązaniach w „chmurze”, jakie wartości nowe technologie wnoszą do biznesu, mediów, ale też jakie wywołują zmiany w wymiarze społecznym. Na konferencji wystąpią zarówno polscy jak i międzynarodowi eksperci oraz praktycy reprezentujący środowiska mediów, nauki i biznesu.
Udział w konferencji jest płatny! Dla studentów Uniwersytetu SWPS specjalna cena.
Program
8.00-9.00 – rejestracja
9.00-9.30 – otwarcie konferencji
- dr hab. Mirosław Filiciak, prof. Uniwersytetu SWPS, Dziekan Wydziału Nauk Humaniastycznych i Społecznych
- Lidia Sobańska, Prezes PRConnect,
- prof. Andrzej Krakowski, The City College of New York - Department of Media and Communication Arts
Prowadzący konferencję: prof. Andrzej Krakowski, Maciej Orłoś
9.30-11.00 – sesja pierwsza
- Science fiction czy rzeczywistość – co wiemy dzięki smart data i jak tę wiedzę możemy wykorzystać
Tematyka
- Analiza aktywności użytkowników w cyfrowym środowisku. Czego możemy dowiedzieć się o naszym odbiorcy/ kliencie. Nowoczesne narzędzia wspierające gromadzenie, analizę danych i ich wykorzystanie w dotarciu do klienta.
Rafał Latkowski, Dyrektor ds. Analiz i Technologii PAYBACK - Data driven content – czy „producent” jest zakładnikiem danych. Jak wykorzystać smart data do personalizacji treści, szukania inspiracji i tematów, by pozyskać, zaciekawić i zaangażować użytkownika i zwiększyć skuteczność przekazu w mediach.
Wadim Makarenko, Redaktor Naczelny serwisu BIQdata, - Jak wykorzystać dane o swoich odbiorcach w celu optymalizacji konwersji. Jak identyfikować oczekiwania klienta i skutecznie wpływać na jego decyzje zakupowe. Jaki wpływ na podejmowane decyzje ma sposób komunikacji
Paweł Sala, współzałożyciel i Dyrektor Zarządzający FreshMail - Jak możliwości technologiczne analizy danych osobowych odnoszą się do uwarunkowań prawnych w kontekście zmian RODO - co wolno dziś i co będzie wolno w najbliższym czasie? Jak przygotować się do zmian
Tomasz Soczyński, Zastępca Dyrektora Departamentu Informatyki GIODO
11.00-11.30 – przerwa kawowa
11.30-13.00 – sesja druga
- Jak być innowacyjnym, a zarazem efektywnym biznesowo
Tematyka
- Sztuczna inteligencja, machine learning, robotyzacja – jakie ma lub może mieć znaczenie dla mediów i biznesu. Czy wkraczamy w erę „augmented journalism” – szanse, zagrożenia, wyzwania
Clive Marshall, CEO of PA Group (in English) - Old media in the New World – Jak radzić sobie z lawinowym przyrostem danych i nie zbankrutować. Korzyści wynikające z „wejścia w chmurę”
Mark Westerhoff, CTO of ANP (in English) - Panel dyskusyjny pt. Czy myślenie o treści (content) wystarczy, aby odnieść sukces w mediach? Znaczenie technologii i potrzeba innowacji. (Deep and smart strategic thinking, inserting technology and data into the DNA of the media organization)
Moderator: Paweł Nowacki – Sales Partner w Flowplayer.com,
Paneliści: Danuta Breguła – Dyrektor Strategii On-line Gazety Wyborczej, Michał Hejka – Prezes Zarządu IDMnet, Piotr Stasiak – Partner zarządzający w agencji BAZGROŁ, Marek Miller – consultant, eM-Media
13.00-14.00 – lunch
14.00-15.30 – sesja trzecia
- Nowe formy i kanały komunikacji
Tematyka:
- Nowoczesne formy przekazu – zalety i pułapki: live streaming, Augumented Reality, VR, MR. Zastosowanie w mediach i marketingu.
Justyna Janicka – COO of 1000 realities – w trakcie potwierdzania - Nowoczesne formy treści marketingowych (real story in virtual technology, story telling, content marketing). Jak wciągnąć odbiorcę w historie przez nas opowiadane – case study
Bartosz Jeleń – Dyrektor kreatywny agencji reklamowej OPCOM - Omnichannel - komunikacja wielokanałowa, jakie formy wybrać. Jak dotrzeć z przekazem, zaciekawić i zaangażować użytkownika. Media tradycyjne, media społecznościowe, e-mail marketing, influencer relations – Peter Solnicka ekspert z firmy EXPONEA (in English)
Światowe trendy w komunikacji, czy jesteśmy przygotowani na zmiany
Marta Buler i Natalia Juchniewicz – wykładowcy Uniwersytetu SWPS
15.30-16.00 – przerwa kawowa
16.00-17.30 – sesja czwarta
- Czy opłaca się być wiarygodnym w epoce fake news?
Tematyka:
- Panel dyskusyjny pt. Fake news – ich wpływ na efektywność przekazu. Zagrożenia wynikające z zafałszowanej rzeczywistości. Jak sobie radzą z fake news najwięksi: światowe agencje informacyjne, facebook, dziennikarze. Fake news i marketing. Wpływ fake news na biznes.
Moderator: Bogusław Chrabota, Redaktor Naczelny Rzeczpospolita - Co dziś oznacza wiarygodność informacji, marki? Jak wiarygodność wpływa na skuteczność przekazu (media) i efektywność biznesową (marketing). Czy da się pogodzić wiarygodność mediów z content marketingiem?
Katarzyna Buszkowska, Dyrektor Działu Informacji Radio ZET - Czy media społecznościowe, influenserzy zagrażają tradycyjnemu dziennikarstwu? Co to takiego influencer relations, influencer marketing? Czy opinie influenserów dają nam poczucie wiarygodnego przekazu? Czy influencer marketing sprawdzi się w każdej branży. Przykłady kampanii, które odniosły sukces oraz największe porażki, co zagrało a co nie.
Michał Pol, Dyrektor Programowy segmentu sport w Grupie Onet-RASP
17.30 – podsumowanie i wnioski
Marketing & Media Summit 2017 to doskonałe miejsce do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, budowania relacji pomiędzy ludźmi marketingu oraz PR i dziennikarzami, poznania wzajemnych oczekiwań i wymiany doświadczeń.
Prowadzący
Maciej Orłoś
Najbardziej rozpoznawalny gospodarz „Teleexpressu”. Absolwent wydziału aktorskiego PWST im. Aleksandra Zelwerowicza oraz One Year Acting Course w London Academy of Music and Dramatic Arts (LAMDA).
Prelegenci
BEATA BIEL
Dziennikarka i ekspert ds. szkolenia mediów. Pracę w mediach zaczęła w 2001 roku w TVN, gdzie pracowała przez prawie 10 lat, przede wszystkim jako reporter i wydawca oraz szef zespołu dokumentalistów w programach reporterskich Superwizjer i Uwaga.
KATARZYNA BUSZKOWSKA
Dziennikarka, producent i wydawca, dr nauk humanistycznych. Obecnie dyrektor Działu Informacje w Radiu ZET, wcześniej była redaktor naczelną Polskiej Agencji Prasowej, gdzie zainicjowała i wdrożyła projekt agencyjnych nagrań wideo. W Radiu ZET nadzoruje pracę Newsroomu informacji, jest także wydawcą programu publicystycznego “Śniadanie w Radiu ZET”. Prowadzi zajęcia dla studentów z manipulacji informacją oraz zarządzania treściami.
Bogusław Chrabota
Dziennikarz, publicysta i pisarz, od 2 stycznia 2013 redaktor naczelny Rzeczpospolitej. Przez ostatnie 20 lat pracował w Telewizji Polsat pełniąc w niej m.in. funkcje dyrektora programowego, szefa anteny, dyrektora zarządzającego, szefa kanałów tematycznych, szefa informacji i publicystyki. Debiutował w prasie niezależnej w 1986 roku. Do roku 1989 współpracował z różnymi tytułami prasy podziemnej i emigracyjnej. W latach 1990-1993 związany z TVP. Komentator Polskiego Radia, Tok FM i Radia PiN. Autor książek, publicysta prasowy i felietonista. Od 1995 roku wykładowca akademicki (UJ, UW, uczelnie warszawskie - Koźmiński, Łazarski, Uniwersytet SWPS).
Mirosław Kachniewski
Prezes Zarządu Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych. Jest odpowiedzialny za zarządzanie pracą biura oraz współpracę merytoryczną z firmami członkowskimi. Przed dołączeniem do SEG pracował w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd jako rzecznik prasowy i dyrektor sekretariatu. Wcześniej był pracownikiem Ministerstwa Przekształceń Własnościowych. Był pracownikiem Katedry Finansów Międzynarodowych SGH, jest absolwentem wydziału Handlu Zagranicznego tej uczelni. Ma stopień naukowy doktora. Jest autorem wielu publikacji o tematyce ekonomicznej, dotyczących głównie takich obszarów jak funkcjonowanie rynków kapitałowych, liberalizacja przepływów kapitałowych, liberalizacja form świadczenia usług, integracja rynku finansowego UE. Zasiada we władzach Europejskiego Stowarzyszenia Spółek Giełdowych (EuropeanIssuers).
Andrzej Krakowski
Professor, screenwriter, film producer.
Professor of Film and Digital Media, Department of Media and Communication Arts, The City College of New York, screenwriter, film producer, teacher, writer and cartoonist., doctor of film arts. Krakowski studied Directing at the Polish National Film School in Łódź.
Vadim Makarenko
Redaktor naczelny serwisu BIQdata. Absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim i Reuters Institute for the Study of Journalism na Uniwersytecie Oksfordzkim. Specjalista od trendów na rynku mediów, w marketingu oraz przemyśle rozrywkowym.
Clive Marshall
Clive Marshall is Chief Executive of PA Group, the parent company of the Press Association, UK’s leading multimedia news agency and digital content & service provider.
Paweł Nowacki
Doświadczony manager, ekspert w dziedzinie cyfrowej transformacji w mediach, consultant i trener. Obecnie Partner szwedzkiej platformy technologicznej video Flowplayer, równocześnie Business Development Director w polskim oddziale amerykańskiej agencji marketingowej Delvepartners.
Michał Pol
Dyrektor programowy segmentu sport w Grupie Onet-RASP. Przez cztery lata był redaktorem naczelnym Przeglądu Sportowego. Tytułu, który z sukcesem rozpropagował wśród młodego pokolenia dzięki wersji cyfrowej gazety oraz social media. cyfrowej transformacji w mediach, consultant i trener. Obecnie Partner szwedzkiej platformy technologicznej video Flowplayer, równocześnie Business Development Director w polskim oddziale amerykańskiej agencji marketingowej Delvepartners.
Paweł Sala
Ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu, a także dostarczającej prawdopodobnie najbardziej popularne narzędzie do email marketingu w Polsce.
Tomasz Soczyński
Od ponad 10 lat pracuje w Biurze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych na stanowisku zastępcy dyrektora Departamentu Informatyki. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego, swoje naukowe zainteresowania rozwija jako doktorant na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego.
Organizatorzy i partnerzy
ORGANIZATORZY
- PRConnect
- Uniwersytet SWPS
PATRONAT HONOROWY
- Pracodawcy RP
- Międzynarodowy Instytut Społeczeństwa Obywatelskiego
PARTNER GŁÓWNY
- Freshmail
- Envolved
PARTNERZY MEDIALNI
- Rzeczpospolita
- Press
- Social Media Manager
- Strefa Biznesu
Zgłoszenia
Zniżka dla studentów Uniwersytetu SWPS
Opłata za udział w konferencji wynosi 140 zł brutto. Opłata obejmuje: udział w konferencji, materiały konferencyjne, przerwy kawowe i lunch.
Zgłoszenia prosimy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z podaniem: Imienia i nazwiska uczestnika, adresu e-mail, nr kontaktowego, potwierdzenie opłaty.
Standardowy udział
Udział w konferencji jest płatny i wynosi 950 zł/netto. Przy zakupie więcej niż jednej karty – zniżka 25%
Szczegółowe informacje pod nr tel. +48 609 663 682
www.mmsummit.pl/rejestracja »
Karta uczestnika jest ważna dla jednej osoby i obejmuje: udział w konferencji, materiały konferencyjne w tym prezentacje i nagrania z konferencji, przerwy kawowe, lunch.
Konto
Płatność prosimy dokonać na konto
PRConnect Sp. z o.o.
01-234 Warszawa
ul. Marcina Kasprzaka 49
PKO BP 34 1020 1026 0000 1202 0289 7320
z podaniem imienia i nazwiska uczestnika
Termin i miejsce
20 listopada 2017 r.
Uniwersytet SWPS, ul. Chodakowska 19/31