Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Zaprojektuj z nami swoją przyszłość
Rozwiń swoje umiejętności i pasje

Myślisz o karierze w świecie grafiki użytkowej, projektowania doświadczeń użytkownika lub nowych mediów? Nasze studia profesjonalnie przygotują cię do pracy w branży kreatywnej.

  • Nauczysz się tworzyć kreatywne ilustracje, infografiki, filmy i animacje, a także przygotowywać materiały do druku, na strony www czy do mediów społecznościowych.
  • Poznasz narzędzia, które umożliwią ci rozwinięcie własnej kariery projektowej.
  • Zdobędziesz wiedzę i umiejętności potrzebne do projektowania w wielu obszarach, takich jak: UX, multimedia, grafika projektowa, typografia, identyfikacja i komunikacja wizualna.
  • Poznasz tajniki przekazu informacji oraz związane z nią technologie, w tym najnowsze programy – te same, na jakich pracują profesjonalni projektanci.
  • Będziesz się uczyć od uznanych artystów i doświadczonych projektantów.
  • Odbędziesz praktyki zawodowe w studiach projektowych, działach marketingu oraz firmach z branży kreatywnej, wydawniczej, gier i multimediów.
  • Przygotujesz pracę dyplomową oraz portfolio, które pozwolą ci znaleźć pracę w branży związanej z prowadzonym kierunkiem studiów: studiach projektowych, graficznych, edytorskich, wydawniczych, fotograficznych czy w produkcji filmowej. Możesz też kontynuować naukę na studiach magisterskich.

Więcej niż projektowanie graficzne
Zdobądź dodatkową wiedzę

Aby przygotować cię do pracy w branży projektowej, damy ci coś znacznie więcej niż tylko umiejętności techniczne.

  • Nauczysz się twórczego myślenia, tak by odważnie kształtować współczesny rynek branży kreatywnej.
  • Poznasz zagadnienia związane z marketingiem i brandingiem, by móc planować i realizować działania promocyjne firm, instytucji i organizacji pożytku publicznego.
  • Dowiesz się, jak skutecznie pracować w zespole, komunikować się z klientem, rozwijać projekt przez dyskusję oraz prezentować swoje dokonania.
  • Nauczysz się rozumieć odbiorców i widzieć świat z ich perspektywy, by tworzyć świadomą i odpowiedzialną społecznie komunikację wizualną.
  • Jeśli zaangażujesz się w działalność koła naukowego Errata, możesz wziąć udział w organizacji corocznego przedsięwzięcia studenckiego Festiwal Separator, gdzie praktycznie wykorzystasz swoje umiejętności, współtworząc rzeczywiste, złożone wydarzenie medialne.

Co jeszcze wyróżnia nasze studia
Dlaczego warto

  1. Nowoczesne pracownie

    Poznasz narzędzia stosowane przez ekspertów z branży. Nasze pracownie to profesjonalny sprzęt, a także najnowsze oprogramowanie Adobe CC, m.in. Illustrator, Photoshop, InDesign, Acrobat Pro, After Effects i inne, np. XD, Figma, Axure, Premiere Pro oraz Blender. W zależności od wybranej ścieżki będziesz używać programów do tworzenia i obróbki fotografii, ilustracji, publikacji cyfrowych i drukowanych, stron www, interaktywnych aplikacji, animacji, filmów oraz dźwięku.

  2. 960 godzin praktyk

    Na naszych studiach zdobędziesz praktyczne doświadczenie i przygotujesz się do wejścia na rynek pracy. Umożliwimy ci odbycie praktyk zawodowych w aktywnie działających na rynku przedsiębiorstwach. 960 godzin to aż sześć miesięcy praktyk realizowanych etapami! To czas, w którym pod okiem ekspertów i praktyków z branży nauczysz się pracować w realnym środowisku pracy.

  3. Warsztaty projektowe

    Podczas warsztatów projektowych będziesz współpracować z organizacjami pozarządowymi z całej Polski, projektując materiały do druku, elementy animowane i filmowe, strony internetowe i aplikacje, budując strategię marki. Doskonałą okazją do zdobycia cennych doświadczeń zawodowych będą również organizowane przez nas warsztaty międzynarodowe z ekspertami z branży. Dzięki nim poznasz realia związane ze światową branżą projektową.

Dostosuj ścieżkę do swoich zainteresowań
Wybierz specjalność

Aplikujesz na kierunek grafika reklamowa i multimedia, a specjalność wybierasz po pierwszym roku studiów. Bierzesz wtedy udział w przeglądzie swoich prac i wskazujesz wybraną przez siebie specjalność. Kwalifikacji dokonujemy na podstawie oceny dorobku i twoich predyspozycji. Oferujemy ci trzy specjalności do wyboru.

  1. Projektowanie graficzne

    Ta specjalność jest dla ciebie, jeśli w przyszłości chcesz się zajmować projektowaniem grafiki i materiałów ilustrowanych dla mediów tradycyjnych i cyfrowych. Będziesz pracować głównie w programach Adobe CC: Illustrator, Photoshop, InDesign i Acrobat Pro. Zdobędziesz umiejętności związane z brandingiem oraz przygotowaniem publikacji do druku. Nauczysz się projektowania materiałów reklamowych, ksiąg znaku, wayfindingu, książek, opakowań, projektowania ilustracji i grafiki informacyjnej oraz zestawiania tekstu z ilustracją.

  2. Projektowanie doświadczeń użytkownika (UX)

    Na tej specjalności łączymy wiedzę z zakresu psychologii, designu i komunikacji. Poznasz zasady projektowania przekazu informacji, interfejsów graficznych i innych obiektów interaktywnych oraz takie oprogramowanie jak Adobe XD i Figma. Nauczysz się, jak badać, analizować i rozumieć potrzeby użytkowników z użyciem Axure. Specjalista UX to praca przyszłości, która da ci niezwykle szerokie perspektywy rozwoju zawodowego na całym świecie!

  3. Multimedia

    Wybierz tę specjalność, jeśli w przyszłości chcesz się zajmować głównie projektowaniem treści ruchomych dla nowych mediów. Poznasz specjalistyczne oprogramowanie do tworzenia i montażu filmów i animacji – z pakietu Adobe CC: After Effects, Premiere Pro, Illustrator i Photoshop, oraz do grafiki 3D: Blender. Opanujesz również obsługę innych często używanych programów do tworzenia aplikacji, stron www i elementów interaktywnych oraz obróbki dźwięku.

Partnerzy kierunku
Z kim współpracujemy

  • logo Creativa Design
  • logo Fesido
  • logo Fundacja Głos Młodych
  • logo Indie Games
  • logo Invette
  • logo Pixagency
  • logo Zapudełkowani

Atrakcyjne perspektywy zawodowe
Jak wykorzystasz to w przyszłości

Nasze studia przygotują cię do zawodu projektanta w zakresie szeroko pojmowanej grafiki użytkowej. Zdobędziesz zróżnicowane kompetencje z takich obszarów, jak: identyfikacja wizualna, branding, liternictwo, druk, ilustracja, fotografia, grafika informacyjna, skład tekstu, projektowanie przekazu informacji, projektowanie doświadczeń użytkownika, projektowanie interfejsów, tworzenie animacji, montaż filmowy, produkcja filmowa. Po ukończeniu studiów na kierunku grafika reklamowa i multimedia możesz pracować m.in. w zaprezentowanych zawodach.

Projektant grafiki użytkowej

Projektant grafiki użytkowej

Projektuje systemy identyfikacji wizualnej, strony www, aplikacje mobilne, multimedia czy systemy oznakowania przestrzeni.

Narzędzia pracy projektanta gier cyfrowych

Projektant grafiki reklamowej

Buduje wizerunek firmy i jej produktów poprzez projektowanie unikalnych linii graficznych.

Troje projektantów gier cyfrowych podczas omawiania projektu

Twórca materiału multimedialnego

Współpracuje z agencjami interaktywnymi, multimedialnymi oraz reklamowymi, a także studiami projektowymi czy producentami.

Game Director

Projektant UX

Tworzy użyteczne i przyjazne dla użytkownika rozwiązania interaktywne, jednocześnie koncentrując się na realizacji celów biznesowych produktu.

UX Designer

Producent

Kontroluje proces tworzenia gry czy aplikacji, dbając o spójność poszczególnych elementów projektu.

Creative Director

Pracownik działu marketingu

Zajmuje się projektami stron internetowych, aplikacji, ulotek, banerów, plakatów i innych form reklamy.

Zespół
Z kim będziesz
współpracować

mgr
Ziemowit Kościelny
 
Anacik-Kryza, Agata
Etatowy
Nie
Specjalizacja
socjolożka i antropolożka kultury, badaczka społeczna, trenerka
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Agata Anacik-Kryza
dr Agata Anacik-Kryzasocjolożka i antropolożka kultury, badaczka społeczna, trenerka
Blaschke, Kinga
Etatowy
Nie
Specjalizacja
specjalizuje się w badaniach nad architekturą i teorią sztuki nowożytnej, społecznym odbiorem sztuki oraz ideowym podłożem badań nad twórczością artystyczną w XIX i XX w.
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Kinga Blaschke
dr Kinga Blaschkespecjalizuje się w badaniach nad architekturą i teorią sztuki nowożytnej, społecznym odbiorem sztuki oraz ideowym podłożem badań nad twórczością artystyczną w XIX i XX w.
Brzozowski, Wojciech
Etatowy
Nie
Specjalizacja
animator, Motion Designer, Compositing Artist, ilustrator, malarz, rysownik
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Wojciech Brzozowski
mgr Wojciech Brzozowskianimator, Motion Designer, Compositing Artist, ilustrator, malarz, rysownik
Budzyń, Tomasz
Etatowy
Nie
Specjalizacja
projektant grafiki użytkowej, systemów identyfikacji wizualnej oraz elementów promocyjnych instytucji i wydarzeń kulturalnych
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Tomasz Budzyń
mgr Tomasz Budzyńprojektant grafiki użytkowej, systemów identyfikacji wizualnej oraz elementów promocyjnych instytucji i wydarzeń kulturalnych
Dudek-Waszuta, Joanna
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Joanna Dudek-Waszuta
Specjalizacja
malarka, edukatorka
dr Joanna Dudek-Waszutamalarka, edukatorka; w sztuce interesuje ją przede wszystkim zagadnienie wyobraźni i percepcji wzrokowej
Gorczyca, Jerzy
Etatowy
Nie
Specjalizacja
projektant grafiki użytkowej, artysta 3D
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Jerzy Gorczyca
Tytuł
mgr
mgr Jerzy Gorczycaprojektant grafiki użytkowej, artysta 3D; zajmuje się tworzeniem layoutów, kreowaniem komunikacji wizualnej, szeroko pojętą reklamą
Górowska, Justyna
Etatowy
Nie
Specjalizacja
interdyscyplinarna artystka; ajmuje się edukacją niekonwencjonalną, tworzeniem projektów na pograniczu sztuki, technologii oraz działań społecznych
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Justyna Górowska
dr Justyna Górowskainterdyscyplinarna artystka; ajmuje się edukacją niekonwencjonalną, tworzeniem projektów na pograniczu sztuki, technologii oraz działań społecznych
Grochowina, Marcin
Etatowy
Nie
Specjalizacja
Agile Coach, konsultant i szkoleniowiec z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu zespołów i zarządzaniu projektami IT
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Marcin Grochowina
Tytuł
mgr
mgr Marcin GrochowinaAgile Coach, konsultant i szkoleniowiec z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu zespołów i zarządzaniu projektami IT
Kałuża, Jacek
Etatowy
Nie
Specjalizacja
UX Designer, Full Stack Developer
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Jacek Kałuża
Tytuł
mgr
mgr Jacek KałużaUX Designer, Full Stack Developer; zajmuje się grafiką, projektowaniem interfejsów i programowaniem
Klag, Marcin
Etatowy
Nie
Specjalizacja
projektant
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Marcin Klag
dr Marcin Klagprojektant, w kręgu jego zainteresowań projektowych istotną rolę odgrywa książka i jej relacja z mediami elektronicznymi
Komornicka, Zuzanna
Etatowy
Nie
Specjalizacja
ekspertka w dziedzinie marketingu, reklamy i innowacji społecznych;
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Zuzanna Komornicka
mgr Zuzanna Komornickaekspertka w dziedzinie marketingu, reklamy i innowacji społecznych
Kozioł, Miłosz
Etatowy
Nie
Specjalizacja
reżyser, producent, montażysta; zajmuje się produkcją audiowizualną
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Miłosz Kozioł
mgr Miłosz Koziołreżyser, producent, montażysta; zajmuje się produkcją audiowizualną
Kraszewska, Justyna
Etatowy
Nie
Specjalizacja
graficzka, miłośniczka grafiki użytkowej i komunikacji wizualnej; zajmuję się zagadnieniami UI, UX, grafiką 2D
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Justyna Kraszewska
dr Justyna Kraszewskagraficzka, miłośniczka grafiki użytkowej i komunikacji wizualnej; zajmuję się zagadnieniami UI, UX, grafiką 2D
Krutysza, Elżbieta
Etatowy
Nie
Specjalizacja
certyfikowana ekspertka w dziedzinie UX Design, HCI, Usability, Accessibility, Mobile UI, Visual Design
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Elżbieta Krutysza
mgr Elżbieta Krutyszacertyfikowana ekspertka w dziedzinie UX Design, HCI, Usability, Accessibility, Mobile UI, Visual Design
Kuźniarowska, Agata
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Agata Kuźniarowska
Specjalizacja
projektantka opakowań oraz brandingu opakowań
mgr Agata Kuźniarowskaprojektantka opakowań oraz brandingu opakowań
Łazarewicz, Zuzanna
Etatowy
Nie
Specjalizacja
zajmuje się projektowaniem, składem i nadzorem wydawniczym publikacji książkowych
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Zuzanna Łazarewicz
mgr Zuzanna Łazarewiczzajmuje się projektowaniem, składem i nadzorem wydawniczym publikacji książkowych
Ociepka-Miąsik, Katarzyna
Etatowy
Nie
Specjalizacja
konsultantka wspierająca praktyczne projektowanie uniwersalne, moderatorka Design Thinking, badaczka innowacji społecznych i kultury organizacyjnej
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Katarzyna Ociepka-Miąsik
dr Katarzyna Ociepka-Miąsikkonsultantka wspierająca praktyczne projektowanie uniwersalne, moderatorka Design Thinking, badaczka innowacji społecznych i kultury organizacyjnej
Ornatowska, Paulina
Etatowy
Nie
Specjalizacja
twórczyni projektów artystycznych, fotografka i ilustratorka, doktorka nauk o kulturze
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Paulina Ornatowska
dr Paulina Ornatowskatwórczyni projektów artystycznych, fotografka i ilustratorka, doktorka nauk o kulturze
Romański, Marcin
Etatowy
Nie
Specjalizacja
fotograf specjalizujący się w fotografii reporterskiej, studyjnej, reklamowej, koncertowej, produktowej oraz fashion
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Marcin Romański
mgr Marcin Romańskifotograf specjalizujący się w fotografii reporterskiej, studyjnej, reklamowej, koncertowej, produktowej oraz fashion
Rościecha-Kanownik, Agata
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Agata Rościecha-Kanownik
dr Agata Rościecha-Kanownik
Sieroń, Anna
Etatowy
Nie
Specjalizacja
UX Researcher
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Anna Sieroń
mgr Anna SierońUX Researcher
Sikora, Sebastian
Etatowy
Nie
Specjalizacja
projektant, specjalizuje się w projektowaniu komunikacji wizualnej i interakcji
Biogram
Nie
Tytuł
mgr inż.
Imię i nazwisko
Sebastian Sikora
mgr inż. Sebastian Sikoraprojektant, specjalizuje się w projektowaniu komunikacji wizualnej i interakcji
Skirzyńska, Aleksandra
Etatowy
Nie
Specjalizacja
strateżka i konsultantka UX
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Aleksandra Skirzyńska
mgr Aleksandra Skirzyńskastrateżka i konsultantka UX
Skórka, Stanisław
Etatowy
Nie
Specjalizacja
dyrektor Biblioteki Głównej Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz adiunkt w Instytucie Nauk o Informacji Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Stanisław Skórka
dr Stanisław Skórkadyrektor Biblioteki Głównej Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz adiunkt w Instytucie Nauk o Informacji Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Strembska, Olga
Etatowy
Nie
Specjalizacja
badaczka oraz projektantka doświadczeń i usług zgodnie z ideą human-centered design
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Olga Strembska
dr Olga Strembskabadaczka oraz projektantka doświadczeń i usług zgodnie z ideą human-centered design
Treska-Siwoń, Anna
Etatowy
Nie
Specjalizacja
projektant graficzny, zajmuje się głównie tworzeniem identyfikacji wizualnej, opakowań i druków reklamowych
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Anna Treska-Siwoń
dr Anna Treska-Siwońprojektant graficzny, zajmuje się głównie tworzeniem identyfikacji wizualnej, opakowań i druków reklamowych
Wójcik, Joanna Maria
Etatowy
Nie
Specjalizacja
animatorka i reżyserka animacji oraz rysowniczka
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Joanna Maria Wójcik
mgr Joanna Maria Wójcikanimatorka i reżyserka animacji oraz rysowniczka

Materiały
audio-wideo

Zapraszamy do obejrzenia materiałów wideo dotyczących kierunku, który cię interesuje, a także formalności związanych z aplikowaniem na studia.

Zobacz pozostałe wideo
 

Rekrutacja
krok po kroku

Pamiętaj, że możesz aplikować tylko na jeden kierunek.

Sprawdź warunki rekrutacji na grafikę
  1. Przygotuj portfolio
    (zestaw prac)
    w wersji elektronicznej
    Sprawdź szczegóły
  2. Wypełnij internetowy
    formularz rekrutacyjny
  3. Wgraj portfolio
    oraz skan dokumentów
    i poczekaj na ich weryfikację
  4. Zawrzyj umowę
    elektroniczną
  5. Dostarcz dokumenty
    do Biura Rekrutacji
  6. Sprawdź decyzję
    o przyjęciu na studia w formularzu rekrutacyjnym

Zestaw prac
– portfolio

Kandydaci na kierunek grafika reklamowa i multimedia przygotowują zestaw 3 prac w wersji elektronicznej. W ten sposób sprawdzamy ich umiejętności warsztatowe, wrażliwość estetyczną i kompetencje projektowe.

Indywidualne konsultacje
Przed złożeniem zestawu prac możesz je skonsultować z wykładowcami kierunku grafika reklamowa i multimedia. Konsultację on-line umówisz za pośrednictwem tego formularza.

Zestaw prac

jakie trzeba złożyć

Co się składa na zestaw prac

Rodzaj prac

Podczas rekrutacji składasz zestaw 3 prac z zakresu grafiki projektowej wykonanych dowolną techniką (cyfrową lub tradycyjną), np.:
- rysunek
- malarstwo
- ilustracja
- fotografia
- multimedia
- film

Zestaw prac zamieszczasz w formularzu rekrutacyjnym w postaci 1 pliku w formacie PDF. W przypadku filmu w pliku PDF wstawiasz aktywny link do materiału.

Wymagania

jakie należy spełnić

Jak przygotować zestaw prac

Wytyczne

Pamiętaj o spełnieniu poniższych wymagań technicznych:
- format dokumentu A4 (210/297 mm)
- układ horyzontalny (w poziomie)
- minimalna rozdzielczość 150 DPI
- imię, nazwisko i tytuł pracy w lewym górnym rogu
- krótki opis każdej pracy (1-2 zdania dotyczące techniki pracy i idei)
- wielkość pliku PDF nie powinna przekroczyć 20 MB

- nazwa pliku: nazwisko kandydata_imię kandydata_skrót nazwy kierunku GRiM_KRK_portfolio

Punktacja

jaką można zdobyć

60 punktów
minimalny próg

Co bierzemy pod uwagę

Kryteria oceny

Ocenie podlegają:
- tytuł i opis pracy (spójność, czytelność)
- narracja (zdolność opowiadania za pomocą wykorzystanych środków)
- innowacyjność (wybór środków/metod, unikatowość)
- umiejętności warsztatowe (technika, kompozycja, estetyka)
- społeczny wpływ prezentowanych prac

W każdym kryterium można otrzymać od 0 do 20 pkt. W sumie do zdobycia jest 100 pkt. Aby przejść do dalszego etapu rekrutacji, trzeba zdobyć minimum 60 pkt.

Opłaty
i stypendia

Opłata rekrutacyjna

Opłatę w wysokości 150 PLN należy wpłacić za pośrednictwem PayU w formularzu rekrutacyjnym.

Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna, chyba że: kierunek studiów, na który ubiegał się kandydat, nie został uruchomiony (z wyłączeniem sytuacji, kiedy kandydat zdecyduje się na inny kierunek studiów na Uniwersytecie SWPS).

Sprawdź, jak obniżyć czesne
 

Czesne za pierwszy rok

rok akademicki 2024/2025 wysokość raty
Zapłać w 10 ratach 1 610 PLN
Zapłać w 2 ratach 7 930 PLN
Zapłać całość 15 250 PLN

Zostańmy w kontakcie

Nie wiesz jeszcze, jakie studia wybrać, ale chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat tego kierunku? Zostaw nam swoje dane, aby być na bieżąco.

Umów się na konsultację

Jeśli masz pytanie, zarezerwuj konsultację online w dogodnym dla siebie terminie.

Zarezerwuj konsultację

Zadzwoń do nas

Jeśli chcesz porozmawiać z naszym konsultantem już teraz, skontaktuj się z nami telefonicznie.

+ 48 22 103 26 30