Zaprojektuj z nami swoją przyszłość
Rozwiń swoje umiejętności i pasje
Myślisz o karierze w świecie grafiki użytkowej, projektowania doświadczeń użytkownika lub nowych mediów? Nasze studia profesjonalnie przygotują cię do pracy w branży kreatywnej.
- Nauczysz się tworzyć kreatywne ilustracje, infografiki, filmy i animacje, a także przygotowywać materiały do druku, na strony www czy do mediów społecznościowych.
- Poznasz narzędzia, które umożliwią ci rozwinięcie własnej kariery projektowej.
- Zdobędziesz wiedzę i umiejętności potrzebne do projektowania w wielu obszarach, takich jak: UX, multimedia, grafika projektowa, typografia, identyfikacja i komunikacja wizualna.
- Poznasz tajniki przekazu informacji oraz związane z nią technologie, w tym najnowsze programy – te same, na jakich pracują profesjonalni projektanci.
- Będziesz się uczyć od uznanych artystów i doświadczonych projektantów.
- Odbędziesz praktyki zawodowe w studiach projektowych, działach marketingu oraz firmach z branży kreatywnej, wydawniczej, gier i multimediów.
- Przygotujesz pracę dyplomową oraz portfolio, które pozwolą ci znaleźć pracę w branży związanej z prowadzonym kierunkiem studiów: studiach projektowych, graficznych, edytorskich, wydawniczych, fotograficznych czy w produkcji filmowej. Możesz też kontynuować naukę na studiach magisterskich.
Więcej niż projektowanie graficzne
Zdobądź dodatkową wiedzę
Aby przygotować cię do pracy w branży projektowej, damy ci coś znacznie więcej niż tylko umiejętności techniczne.
- Nauczysz się twórczego myślenia, tak by odważnie kształtować współczesny rynek branży kreatywnej.
- Poznasz zagadnienia związane z marketingiem i brandingiem, by móc planować i realizować działania promocyjne firm, instytucji i organizacji pożytku publicznego.
- Dowiesz się, jak skutecznie pracować w zespole, komunikować się z klientem, rozwijać projekt przez dyskusję oraz prezentować swoje dokonania.
- Nauczysz się rozumieć odbiorców i widzieć świat z ich perspektywy, by tworzyć świadomą i odpowiedzialną społecznie komunikację wizualną.
- Jeśli zaangażujesz się w działalność koła naukowego Errata, możesz wziąć udział w organizacji corocznego przedsięwzięcia studenckiego Festiwal Separator, gdzie praktycznie wykorzystasz swoje umiejętności, współtworząc rzeczywiste, złożone wydarzenie medialne.
Pakiet Adobe Creative Cloud
na twoich dowolnych urządzeniach
Nasza uczelnia – jako pierwsza i jedyna w Polsce – przystąpiła do programu Adobe Creative Campus. Co to oznacza dla ciebie?
- Otrzymasz dostęp do pełnego pakietu Adobe Creative Cloud obejmującego takie profesjonalne programy, jak: Acrobat, Photoshop, Premiere Pro, Illustrator, Lightroom, InDesign, Animate.
- Będziesz z nich korzystać nie tylko w uczelnianych pracowniach, lecz także na wszystkich swoich urządzeniach.
- Będziesz mieć także dostęp do rozszerzonej wersji pakietu Adobe Express for Higher Education, która umożliwi ci korzystanie z funkcjonalności GenAI oraz bogatej biblioteki templetów i obrazów.
- Otrzymasz szansę dołączenia do programu ambasadorów Adobe, dzięki któremu weźmiesz udział w wyjątkowych zajęciach i projektach oraz uzupełnisz swoje CV o takie doświadczenie.
Co jeszcze wyróżnia nasze studia
Dlaczego warto
-
Nowoczesne pracownie
Poznasz narzędzia stosowane przez ekspertów z branży. Nasze pracownie to profesjonalny sprzęt, a także najnowsze oprogramowanie Adobe CC, m.in. Illustrator, Photoshop, InDesign, Acrobat Pro, After Effects i inne, np. XD, Figma, Axure, Premiere Pro oraz Blender. W zależności od wybranej ścieżki będziesz używać programów do tworzenia i obróbki fotografii, ilustracji, publikacji cyfrowych i drukowanych, stron www, interaktywnych aplikacji, animacji, filmów oraz dźwięku.
-
960 godzin praktyk
Na naszych studiach zdobędziesz praktyczne doświadczenie i przygotujesz się do wejścia na rynek pracy. Umożliwimy ci odbycie praktyk zawodowych w aktywnie działających na rynku przedsiębiorstwach. 960 godzin to aż sześć miesięcy praktyk realizowanych etapami! To czas, w którym pod okiem ekspertów i praktyków z branży nauczysz się pracować w realnym środowisku pracy.
-
Warsztaty projektowe
Podczas warsztatów projektowych będziesz współpracować z organizacjami pozarządowymi z całej Polski, projektując materiały do druku, elementy animowane i filmowe, strony internetowe i aplikacje, budując strategię marki. Doskonałą okazją do zdobycia cennych doświadczeń zawodowych będą również organizowane przez nas warsztaty międzynarodowe z ekspertami z branży. Dzięki nim poznasz realia związane ze światową branżą projektową.
Dostosuj ścieżkę do swoich zainteresowań
Wybierz specjalność
Aplikujesz na kierunek grafika reklamowa i multimedia, a specjalność wybierasz po pierwszym roku studiów. Bierzesz wtedy udział w przeglądzie swoich prac i wskazujesz wybraną przez siebie specjalność. Kwalifikacji dokonujemy na podstawie oceny dorobku i twoich predyspozycji. Oferujemy ci trzy specjalności do wyboru.
-
Projektowanie graficzne
Ta specjalność jest dla ciebie, jeśli w przyszłości chcesz się zajmować projektowaniem grafiki i materiałów ilustrowanych dla mediów tradycyjnych i cyfrowych. Będziesz pracować głównie w programach Adobe CC: Illustrator, Photoshop, InDesign i Acrobat Pro. Zdobędziesz umiejętności związane z brandingiem oraz przygotowaniem publikacji do druku. Nauczysz się projektowania materiałów reklamowych, ksiąg znaku, wayfindingu, książek, opakowań, projektowania ilustracji i grafiki informacyjnej oraz zestawiania tekstu z ilustracją.
-
Projektowanie doświadczeń użytkownika (UX)
Na tej specjalności łączymy wiedzę z zakresu psychologii, designu i komunikacji. Poznasz zasady projektowania przekazu informacji, interfejsów graficznych i innych obiektów interaktywnych oraz takie oprogramowanie jak Adobe XD i Figma. Nauczysz się, jak badać, analizować i rozumieć potrzeby użytkowników z użyciem Axure. Specjalista UX to praca przyszłości, która da ci niezwykle szerokie perspektywy rozwoju zawodowego na całym świecie!
-
Multimedia
Wybierz tę specjalność, jeśli w przyszłości chcesz się zajmować głównie projektowaniem treści ruchomych dla nowych mediów. Poznasz specjalistyczne oprogramowanie do tworzenia i montażu filmów i animacji – z pakietu Adobe CC: After Effects, Premiere Pro, Illustrator i Photoshop, oraz do grafiki 3D: Blender. Opanujesz również obsługę innych często używanych programów do tworzenia aplikacji, stron www i elementów interaktywnych oraz obróbki dźwięku.
Partnerzy kierunku
Z kim współpracujemy
Atrakcyjne perspektywy zawodowe
Jak wykorzystasz to w przyszłości
Nasze studia przygotują cię do zawodu projektanta w zakresie szeroko pojmowanej grafiki użytkowej. Zdobędziesz zróżnicowane kompetencje z takich obszarów, jak: identyfikacja wizualna, branding, liternictwo, druk, ilustracja, fotografia, grafika informacyjna, skład tekstu, projektowanie przekazu informacji, projektowanie doświadczeń użytkownika, projektowanie interfejsów, tworzenie animacji, montaż filmowy, produkcja filmowa. Po ukończeniu studiów na kierunku grafika reklamowa i multimedia możesz pracować m.in. w zaprezentowanych zawodach.
Zespół
Z kim będziesz
współpracować
koordynator specjalności UX
projektant, specjalizuje się w projektowaniu komunikacji wizualnej i interakcji
Rekrutacja
krok po kroku
Pamiętaj, że możesz aplikować tylko na jeden kierunek.
Sprawdź warunki rekrutacji na grafikę- Przygotuj portfolio
(zestaw prac)
w wersji elektronicznej
Sprawdź szczegóły - Wypełnij internetowy
formularz rekrutacyjny - Wgraj portfolio
oraz skan dokumentów
i poczekaj na ich weryfikację - Zawrzyj umowę
elektroniczną - Dostarcz dokumenty
do Biura Rekrutacji - Sprawdź decyzję
o przyjęciu na studia w formularzu rekrutacyjnym
Zestaw prac
– portfolio
Kandydaci na kierunek grafika reklamowa i multimedia przygotowują zestaw 3 prac w wersji elektronicznej. W ten sposób sprawdzamy ich umiejętności warsztatowe, wrażliwość estetyczną i kompetencje projektowe.
Indywidualne konsultacje
Przed złożeniem zestawu prac możesz je skonsultować z wykładowcami kierunku grafika reklamowa i multimedia. Konsultację on-line umówisz za pośrednictwem tego formularza
Kiedy ocenimy twoje portfolio – sprawdź szczegóły
Termin oceny portfolio
Rekrutacja na rok akademicki 2024/2025
- Portfolio załączasz podczas wypełniania formularza rekrutacyjnego.
- Termin oceny portfolio zależy od momentu, w którym wyślesz do weryfikacji aplikację na studia.
- Jeżeli zgłoszenie jest poprawne, a portfolio spełnia wymagania techniczne, zestaw prac trafia do oceny komisji.
- Proces oceny trwa do 5 dni roboczych.
- Informację o uzyskanej punktacji prześlemy ci za pomocą formularza rekrutacyjnego.
Zestaw prac
jakie trzeba złożyć
Co się składa na zestaw prac
Rodzaj prac
Podczas rekrutacji składasz zestaw 3 prac z zakresu grafiki projektowej wykonanych dowolną techniką (cyfrową lub tradycyjną), np.:
- rysunek
- malarstwo
- ilustracja
- fotografia
- multimedia
- film
Zestaw prac zamieszczasz w formularzu rekrutacyjnym w postaci 1 pliku w formacie PDF. W przypadku filmu w pliku PDF wstawiasz aktywny link do materiału.
Wymagania
jakie należy spełnić
Jak przygotować zestaw prac
Wytyczne
Pamiętaj o spełnieniu poniższych wymagań technicznych:
- format dokumentu A4 (210/297 mm)
- układ horyzontalny (w poziomie)
- minimalna rozdzielczość 150 DPI
- imię, nazwisko i tytuł pracy w lewym górnym rogu
- krótki opis każdej pracy (1-2 zdania dotyczące techniki pracy i idei)
- wielkość pliku PDF nie powinna przekroczyć 20 MB
- nazwa pliku: nazwisko kandydata_imię kandydata_skrót nazwy kierunku GRiM_KRK_portfolio
Punktacja
jaką można zdobyć
60 punktów
minimalny próg
Co bierzemy pod uwagę
Kryteria oceny
Ocenie podlegają:
- tytuł i opis pracy (spójność, czytelność)
- narracja (zdolność opowiadania za pomocą wykorzystanych środków)
- innowacyjność (wybór środków/metod, unikatowość)
- umiejętności warsztatowe (technika, kompozycja, estetyka)
- społeczny wpływ prezentowanych prac
W każdym kryterium można otrzymać od 0 do 20 pkt. W sumie do zdobycia jest 100 pkt. Aby przejść do dalszego etapu rekrutacji, trzeba zdobyć minimum 60 pkt.
Warunki
przyjęcia
- minimum 60 pkt za zestaw prac
- znajomość języka polskiego na poziomie B2 (dotyczy obcokrajowców)
Dokumenty rekrutacyjne
Zasady rekrutacji
- Warunki, tryb oraz termin rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji 2024-2025(PDF, 640 KB)
- Sposób przeliczania wyników z matury 2024-2025 (PDF, 193 KB)
- Szczegółowe zasady rekrutacji na kierunki w języku polskim 2024-2025 (PDF, 370 KB)
- Szczegółowe zasady rekrutacji na kierunki w języku angielskim 2024-2025 (PDF, 273 KB)
Zawarcie umowy
- Wzór umowy elektronicznej i tabela opłat 2024-2025 (PDF, 258 KB)
- Instrukcja skanowania dokumentów (PDF, 153 KB)
Dokumenty potwierdzające wykształcenie
- Dokumenty poświadczające znajomość języków obcych 2024-2025 (PDF, 167 KB)
- Dokumenty zagraniczne potwierdzające wykształcenie umożliwiające studia na Uniwersytecie SWPS(PDF, 978 KB)
Przetwarzanie danych osobowych
Opłaty
i stypendia
Opłata rekrutacyjna
Opłatę w wysokości 150 PLN należy wpłacić za pośrednictwem PayU w formularzu rekrutacyjnym.
Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna, chyba że: kierunek studiów, na który ubiegał się kandydat, nie został uruchomiony (z wyłączeniem sytuacji, kiedy kandydat zdecyduje się na inny kierunek studiów na Uniwersytecie SWPS).
Sprawdź, co obejmuje czesne Sprawdź, jak obniżyć czesneCzesne za pierwszy rok
rok akademicki 2024/2025 | wysokość raty |
---|---|
Zapłać w 10 ratach | 1 610 PLN |
Zapłać w 2 ratach | 7 930 PLN |
Zapłać całość | 15 250 PLN |
Zostańmy w kontakcie
Nie wiesz jeszcze, jakie studia wybrać, ale chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat tego kierunku? Zostaw nam swoje dane, aby być na bieżąco.
Umów się na konsultację
Jeśli masz pytanie, zarezerwuj konsultację online w dogodnym dla siebie terminie.
Zadzwoń do nas
Jeśli chcesz porozmawiać z naszym konsultantem już teraz, skontaktuj się z nami telefonicznie.