Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

O studiach

Autorski program kreowania i zarządzania markami luksusowymi powstał w oparciu o programy najbardziej cenionych uniwersytetów świata i zakłada największy możliwy kontakt z praktykami. Do współpracy zaprosiliśmy najwybitniejszych ekspertów w tej części Europy. Ich wykłady i seminaria zostały wzbogacone wystąpieniami uznanych liderów z branży.

Nasi słuchacze zdobywają ekskluzywną wiedzę i umiejętności, dzięki którym mogą rozwijać luksusowe marki i kształtować customer experience na najwyższym poziomie. Podczas zajęć omawiają rzeczywiste case’y aktualnych wyzwań branży, które kształtują jej przyszłość. Przekrój wiedzy z obszarów fashion automotive, hospitality (hotele, spa, restauracje), sztuki, mediów, kosmetyków i alkoholi pozwala na poznanie zasad wspólnych dla marek luksusowych we wszystkich obszarach oraz na zgłębienie specyfiki każdej z nich.

 

Adresaci

Zapraszamy osoby, które zawodowo związane są z branżą marek premium i luxury lub planują do niej dołączyć.

Adresatami studiów są także osoby, które chcą podwyższyć status własnych firm i marek oraz utrzymać customer experience na najwyższym poziomie, korzystając z doświadczenia ekspertów pracujących dla najwyżej cenionych marek na świecie.

To studia dla osób, które mają minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe. Odbiorcami kierunku są m.in.:

  • właściciele marek luksusowych
  • menedżerowie marki
  • menedżerowie produktów
  • pracownicy marketingu
  • specjaliści reklamy
  • specjaliści sprzedaży
  • specjaliści PR

Dlaczego warto?

  1. Ekskluzywna wiedza o markach luksusowych i premium
  2. Kontakt z osobami pracującymi dla najbardziej uznanych firm na świecie
  3. Case study pod okiem doświadczonych praktyków branży
  4. Zajęcia wzbogacone panelem z udziałem cenionych prelegentów
  5. Wiedza i kompetencje potrzebne do samodzielnej pracy w segmentach premium i luxury
  6. Możliwość rozbudowania portfolio networkingowego w Polsce i na świecie

Program studiów

Blok tematyczny

Podstawy teoretyczne

Definicje luksusu, zarys historii luksusu

Prezentacja raportu na temat sytuacji branży luksusu w Polsce i na świecie

Zachowania konsumenckie i komunikacja marketingowa, narzędzia, storytelling

Podstawy prawne

Etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu

Blok tematyczny

Art & media

Sztuka, moda, siła marki.

Wprowadzenie do historii sztuki. Polski i zagraniczny rynek. Subiektywnie o finansach na rynku sztuki

Czy potrzebujemy sztuki, aby zbudować markę?

Związek rynku marek luksusowych z rynkiem sztuki. Kody, znaki, wyróżniki – historia wielkich artystów i ich dzieł widzianych razem, w kontekście lub zupełnie osobno (gość)

Znaczenie uniwersalnych wartości sztuki w budowaniu organizacji i marki

wizyta studyjna

Art branding

Eviva l’arte

Kiedy sztuka czerpie z mody, a moda staje się sztuką. Niezwykłe kolekcje i kolaboracje

Vogue Polska

Analiza polskiego rynku luksusu z perspektywy wydawania legendarnego pisma o modzie

case study

Vogue Polska

Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszego startu?

Polski rynek mediów – analiza

Jak media budują markę, nowe technologie, nowe kanały komunikacji w budowaniu marki. Czym są treści luksusowe i jak je kreować

Przyszłość marki luksusowej, czyli where are we going?

Nowe ideologie, technologie, źródła finansowania, rynki. Jak zdążyć przed czasem?

Idea zrównoważonej marki, czym jest zrównoważone przywództwo Wellbeing, work-life balance, luksusowa firma. Teoria organizacji i zarządzania przyszłości

Zajęcia w terenie

Wtudyjne w galeriach, spotkanie z artystami. Nie zmieniając niczego, nic się nie zmieni – o postawie artystów i świata mody wobec zmieniającej się rzeczywistości, która rzuca nam kolejne wyzwania

Doświadczenia. Prezentacje zaliczeniowe case study z zajęć

Blok tematyczny

Alcohols & cosmetics

Konsumpcyjne dobra luksusowe – alkohole i kosmetyki.

Rynek dóbr luksusowych w Polsce

Specyfika, rozwój i perspektywy. Wyzwania i szanse rynku konsumpcyjnych dóbr luksusowych na przykładzie branży alkoholi i kosmetyków

Marketing dóbr luksusowych czy marketing doświadczeń

W jaki sposób marka luksusowa kreuje pożądanie? Jak efektywnie zarządzać marką luksusową

Kreowanie brand equity, rozwój marki luxury i super luxury na rozwijającym się i dojrzałym rynku

Strategie sprzedażowe i dystrybucyjne marek luksusowych

Dystrybucja – słabe ogniwo marek luksusowych? Hospitality w kreowaniu premium dystrybucji marek luksusowych alkoholi

Waga sustainability w działalności firm z obszaru dóbr luksusowych

Wyzwania przyszłości i kierunki rozwoju luksusowych dóbr konsumpcyjnych

Opracowanie całościowej biznesowej strategii wprowadzenia na rynek Polski nowej marki alkoholowej

Grupa docelowa, pozycjonowanie cenowe, marketing & PR, dystrybucja, timing itp.

Blok tematyczny

Experimental & hospitality

Luksus niematerialny – hotele, spa, restauracja, wellbeing i wiele więcej.

Rosnąca rola i obecna skala luksusu niematerialnego

Doznawać vs. mieć

Nowa twarz branży luksusu

Client experience

Doświadczenie ważniejsze niż kiedykolwiek. Trendy i metodologia projektowania doznań

Od pomysłu do dystrybucji, czyli optymalne wdrożenie produktu luksusowego

Design thinking w projektowaniu doznań i produktów luksusowych

Nowe formy komunikacji: social media, e-commerce, era influencerów

Online – przenoszenie client experience do sieci

Pricing i pozycjonowanie (hotele bez gwiazdek), rankingi

Zarządzanie markami z wieloletnią tradycją vs. kreowanie nowych marek

Personal branding w hospitality

Innowacje w sferze luksusu

Społeczna odpowiedzialność i rosnąca moda na ekologię

Trendy i przyszłość segmentu niematerialnego luksusu

Blok tematyczny

Luxury goods

Twarde obszary luksusu: samochody, nieruchomości, jachty.

Rynek automotive, premium i luxury

Konkurenci czy sojusznicy marki/uczestnicy rynku, pozycjonowanie cenowe, mierniki sukcesu

Customer journey

From love affair to love story. Założenia i realizacja strategii pozyskania i lojalizacji klienta/użytkownika w segmentach

Kreacja wartości marki

Overall experience, bespoke/made to measure

Advisory: interakcja z klientem – sprzedawca czy opiekun?

Dystrybucja: inspiracja vs. aspiracja

Monobrand, multibrand, pop up czy no store

E-commerce jako kanał sprzedaży marki premium

Komunikacja

Strategie obecności w mediach online/offline oraz PR

Wykorzystanie synergii pomiędzy sektorami, art branding

Nowe technologie dla luksusu

Emobility i zrównoważony rozwój

Trendy automotive

Prognoza zachowań konsumenckich

Nieruchomości luksusowe i premium

Kategoryzacja nieruchomości mieszkalnych, trendy światowe i ich odzwierciedlenie w Polsce

Pływać w luksusie

Przedstawienie rynku luksusowych jachtów oraz trendów konsumenckich

Blok tematyczny

Moda, biżuteria i zegarki

Luksus użytkowy – moda, biżuteria, dodatki, zegarki.

Obraz rynku – charakterystyka, dane liczbowe, punkty szczególne

Strategie i modele biznesowe, pricing, badania rynkowe

Segmentacja klientów, projektowanie doznań (customer experience), design

Marketing, komunikacja marketingowa, PR

Dystrybucja i sprzedaż

E-commerce

Trendy i predykcje przyszłości

Zagadnienia etyki, sustainability

Organizacja nauki

Studia trwają dwa semestry i obejmują 180 godzin dydaktycznych zajęć w formie warsztatów, seminariów oraz wykładów. Zjazdy odbywają się średnio raz w miesiącu, w soboty i niedziele. Zajęcia są realizowane w trakcie 11-12 zjazdów.

Hybrydowa forma studiów oznacza, że wybrane zajęcia realizowane są w formule stacjonarnej, a inne w formule online. Nie ma możliwości łączenia tych form..

Zajęcia stacjonarne odbywają się w siedzibie Uniwersytetu SWPS lub w innym budynku wynajmowanym przez uczelnię.

Z ważnych przyczyn Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń może dokonać zmian w programie, kadrze i formie studiów.

Warunki zaliczenia

  • Minimum 80% obecności na zajęciach
  • Oddanie w terminie i zaliczenie jednego case’u indywidualnego
  • Uzyskanie pozytywnej oceny z obrony projektu przygotowanego podczas pracy w 2-3 osobowych zespołach w czasie studiów (opracowanie zagadnienia dotyczącego jednego z wybranych segmentów rynku luksusu)

Dokument ukończenia studiów

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS.

Kadra

Większość zajęć prowadzonych jest w trybie seminaryjnym przez cenionych praktyków rynkowych. Na spotkania zapraszani są również goście z zagranicy – ich zajęcia prowadzone są w języku angielskim.

Kierowniczka merytoryczna studiów

 
Justyna M. Adamczyk
 
doradca strategiczny, ekspertka branży luksusu, ambasadorka szampana
 
Aleksandra Klaman
 
managerka
prof. dr hab.
Piotr Tadeusz Kwiatkowski
prof. dr hab.
socjolog, zajmuje się pamięcią zbiorową społeczeństwa polskiego
 
Marcin Kwoka
 
Managing Director Mercedes Benz Polska
 
Magdalena Ortiz
 
manager marek Louis Vuiton, Moliera 2, Half Price
 
Dorota Roesler
 
Head of Business Development & Marketing DWF
dr
Anna Sokołowska-Ławniczak
dr
rzeczniczka patentowa

Rekrutacja

Zasady rekrutacji

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz pozytywny wynik rozmowy wstępnej. Wypełnienie formularza rekrutacyjnego nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się na dany kierunek.

W przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń uczelnia może podjąć decyzję o nieuruchomieniu kierunku.

  1. Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy
  2. Załącz odpowiednie dokumenty
  3. Dokonaj opłaty rekrutacyjnej
  4. Weź udział w rozmowie kwalifikacyjnej
  5. Rozpocznij studiowanie

Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy

Na studia zapisujesz się online.

Po kliknięciu przycisku „Aplikuj” zostaniesz przekierowany do formularza zgłoszeniowego.

Nasz system poprowadzi Cię przez cały proces rekrutacji.

Przygotuj:

  • Skan dyplomu ukończenia studiów wyższych

Załącz odpowiednie dokumenty

W trakcie wypełniania formularza załączasz skan/zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych.

Pamiętaj!

  • Dokumenty powinny mieć format JPG/PDF.
  • Wszystkie skany/zdjęcia muszą być czytelne

Dokonaj opłaty rekrutacyjnej

Opłatę wnosisz za pośrednictwem platformy PayU podczas wypełniania formularza rekrutacyjnego.

Uwaga!

  • Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.

Weź udział w rozmowie kwalifikacyjnej

Koordynator kierunku skontaktuje się z Tobą w celu umówienia terminu spotkania.

Uwaga!

  • Forma i tematyka rozmowy zależą od specyfiki danego kierunku.
  • O szczegóły dopytaj w Biurze CSPiS.

Rozpocznij studiowanie

Na adres mailowy podany w formularzu dostaniesz powiadomienie o statusie Twojej aplikacji. O przyjęciu na studia poinformujemy Cię w osobnym mailu, a informacje dotyczące pierwszego zjazdu wyślemy na 7 dni przed rozpoczęciem nauki.

Pamiętaj!

  • Liczba miejsc jest ograniczona
  • O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.

Opłaty

Opłata rekrutacyjna: 300 zł

Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.

Opłata za rok studiów (2023-2024)

  Wysokość raty Łączny koszt studiów
Zapłać w 10 ratach 1 380 PLN 13 800 PLN
Zapłać w 2 ratach 6 650 PLN 13 300 PLN
Zapłać w 1 racie 12 900 PLN 12 900 PLN

Słuchacze wpłacają czesne na na indywidualne subkonta podane w Wirtualnej Uczelni. Termin płatności 1. raty upływa 5 października dla studiów rozpoczynających się jesienią oraz 5 lutego dla studiów rozpoczynających się wiosną.

Na 7 dni przed rozpoczęciem nauki każdy słuchacz otrzyma drogą elektroniczną informacje dotyczące pierwszego zjazdu.

Sprawdź, jak sfinansować naukę

Nieoprocentowane pożyczki

Ministerstwo Rozwoju uruchomiło nieoprocentowane pożyczki na kształcenie obejmujące m.in. studia podyplomowe, kursy, szkolenia. W ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój możesz otrzymać nawet do 30 000 zł pomocy zwrotnej bez żadnych dodatkowych kosztów. Co ważne, istnieje możliwość umorzenia 20–25% przyznanej kwoty.

Szczegółowe informacje znajdziesz na www.inwestujwrozwoj.pl

Zniżki dla firm na studia podyplomowe

Uniwersytet SWPS od kilku lat z powodzeniem realizuje przekrojowe projekty dla firm, korporacji i instytucji państwowych. Do każdego z klientów i partnerów podchodzimy indywidualnie i dopasowujemy ofertę do jego potrzeb. Dla pracodawców, którzy skierują do nas większą liczbę pracowników, mamy specjalne oferty cenowe.

O szczegóły zapytaj w CSPiS.

Zostańmy w kontakcie

Zostaw nam swoje dane, a będziemy Cię informować o aktualnościach dotyczących tego kierunku.