Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Agnieszka Popławska

dr

Agnieszka Popławska

 

Profil zawodowy

Doktor psychologii, adiunkt na Uniwersytecie SWPS w Sopocie, prowadzi zajęcia dotyczące problematyki psychologii organizacji i marketingu. Wykład fakultatywny „Marketing w praktyce”, prowadzenie kursu e-learningowego „Wstęp do psychologii biznesu, warsztaty „Symulacje rynkowe”, a także zajęcia typu case study w ramach których słuchacze tworzą własną strategię marketingową biurowca.
Ma za sobą osiem lat współpracy z firmą konsultingową na stanowisku HR & Marketing Managera. W ramach obowiązków miedzy innymi tworzyła strategię i budżet marketingowy projektu budowy, wynajmu i zarządzania jednym z największych centrów biurowych w Polsce Północnej, tworzyła założenia do materiałów marketingowych (strona www, foldery, reklamy prasowe i wielkoformatowe), tworzyła strategię obecności w social media, współpracę w zakresie PR, zajmowała się także zlecaniem i analizą badań marketingowych.