
Patrycja Grzelczak
Profil zawodowy
Absolwentka dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie z wyróżnieniem obroniła pracę dyplomową „Wpływ języka reklamy na współczesną polszczyznę”. Studiowała też Communication, Media and Theatre na Northeastern Illinois University w Chicago. Head of copy w warszawskiej agencji Up. Prowadzi warsztaty z kreatywnego copywritingu w szkole Maszyna do Pisania. Autorka najróżniejszych tekstów reklamowych (sloganów, treści mailingów, newsletterów, plakatów, ulotek, stron WWW, artykułów sponsorowanych, fanpage'y) m.in. dla marek: Biedronka, Hebe, Nationale Nederlanden, Pracuj.pl, Oceanic, Endo, Żywiec Zdrój, Soplica, Żubrówka, PZ Cussons. Dziennikarz, redaktor, a hobbystycznie także blogerka - w wolnym czasie pisze o Stanach Zjednoczonych i ich fenomenie kulturowym. Ma za sobą także przygodę z tłumaczeniem autobiografii prezydenta George’a W. Busha.