Tomasz Graszewicz
Profil zawodowy
Strateg i prezes agencji reklamowej Up. Przygotowywał projekty m.in. dla takich marek jak: Tyskie, Żubr, Dębowe Mocne, Nivea, Philips, Whiskas, Novartis, Raiffeisen Bank, mBank, Nobiles, Lorenz Snack-World, Wydawnictwo Bauer, Olympus, Uniwersytet Warszawski, Endo, Żubrówka, Soplica. Wielokrotnie nagradzany w konkursach branżowych. Wcześniej pracował m.in. w międzynarodowej agencji TEQUILA Polska na stanowisku Strategic Planning Manager. Autor artykułów i wywiadów w takich mediach jak: Brief, Media i Marketing, Piar.pl, Visual Communication, Pro-kreacja, Radio Tok FM. Współautor pozycji naukowych: "Nowoczesne sposoby konkurowania w biznesie" (2008), „Reklama i PR na rozdrożu" (2009), "Neuromarketing - Interdyscyplinarne spojrzenie na klienta".