
Martyna Tarnawska
Profil zawodowy
Entuzjastka świata digital i nowych technologii, trener, facylitator i project manager. Od 2015 roku projektuje procesy rozwojowe, produkty i usługi; facylituje warsztaty innowacji w metodyce Service Design i korzysta z narzędzi Design Thinking w codziennej pracy.
Przeprowadziła ponad 1000 godzin szkoleniowych i warsztatowych z zakresu service design, design thinking, trendów w digitalu, content marketingu i marketingu internetowego. Posiada wysokie umiejętności w zakresie wystąpień publicznych, facylitacji i projektowania warsztatów dla różnych grup odbiorców.
Przygotowuje audyty komunikacji, trendów i usług klientów, a także strategie procesów zmiany i transformacji w organizacji. Specjalizuje się w trendach i innowacjach, budowaniu strategii marki, produktów i usług. Na podstawie doświadczenia zdobytego w projektach konsultingowych i strategicznych jest w stanie zapewnić klientom kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia nowych rozwiązań komunikacyjnych, produktowych i procesowych. Ma szerokie doświadczenie w konsultingu dla klientów z branży wydawniczej, edukacyjnej, FMCG, fashion&beauty. Realizowała projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe czy szkoleniowe dla takich marek jak: PKO BP, DHL, EY, HPE, Orange, TESCO, Ringier Axel Springer Polska, Canpack, T-Mobile, Lafarge, Wydawnictwo Znak, Uniwersytet Warszawski, Gerda, Oriflame czy Kupiec.
Absolwentka programu Digital Management (Hyper Island, London). Posiada międzynarodową akredytację Service Design Network - Accredited Service Design Professional od 2020 roku. Wykładowca studiów magisterskich i podyplomowych na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, Uniwersytetu Jagiellońskiego, AGH i WSE w Krakowie, Collegium Da Vinci w Poznaniu (tematyka: digital marketing, digital trends, design thinking, social media, employer branding, user generated content). Współautorka książki „Service Design po polsku” (nowe wydanie), założycielka społeczności TRANSFORMersi dla liderów zmiany i inicjatorka konferencji #PracaHybrydowa.