Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Zawadzki, Piotr

float_intro: images-old/Podyplomowe_2016/Podyplomowe-kadra/Piotr_Zawadzki.jpg
BIO Piotr Zawadzki

 

Piotr Zawadzki

 

Profil zawodowy

Jest radcą prawnym, rzecznikiem patentowym oraz zawodowym pełnomocnikiem przed Urzędem Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej. Specjalizuje się w szerokim spektrum zagadnień związanych z prawem własności intelektualnej, nowoczesnych technologii oraz ochrony danych osobowych i nieosobowych. Jego doświadczenie obejmuje doradztwo w zakresie prawa autorskiego, własności przemysłowej i nieuczciwej konkurencji oraz reprezentację klientów w procesach o ochronę m.in. patentów, znaków towarowych czy utworów. Doradza w przygotowywaniu kampanii promocyjnych w mediach (w tym w mediach społecznościowych), w tym także w zakresie promocji regulowanych wyrobów konsumpcyjnych, takich jak alkohol, leki czy usługi finansowe. Prowadzi również szkolenia i wykłady z zakresu prawa reklamy dla firm public relations, organizacji branżowych reklamodawców, członków międzynarodowych izb przemysłowo-handlowych, a także firm z sektora FMCG. Jest autorem lub współautorem prawie czterdziestu publikacji na tematy związane z prawem własności intelektualnej i nowych technologii oraz z regulacjami dotyczącymi ochrony danych, a także wykładowcą studiów podyplomowych i prelegentem na szkoleniach i konferencjach branżowych.