Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Monika Wesołowska

 

Monika Wesołowska

 

Profil zawodowy

Absolwentka pedagogiki pierwszego stopnia specjalności: edukacja osób z niepełnosprawności intelektualną (2009), drugiego stopnia pedagogiki resocjalizacyjnej (2012) na Uniwersytecie Gdańskim, a także absolwentka psychologii drugiego stopnia, na ścieżce klinicznej (2020) na Sopockim Uniwersytecie Nauk Społecznych. Jej prace dyplomowe podejmowały temat efektywności integracji osób z niepełnosprawnością intelektualną w szkołach publicznych, a także motywacji do nauki w szkołach integracyjnych i specjalnych. W Centrum Diagnozy i Terapii Zaburzeń Rozwojowych rozpoczęła pracę w 2011 roku. W 2015 roku odbyła staż w Institutt for Anvendt Atferdsanalyse prowadzonym przez dr Jensa Skara w Norwegii. Ukończyła Stosowaną Analizę Zachowania pod kierownictwem dr Moniki Zielińskiej.
W centrum jej zainteresowań są zagadnienia związane z włączaniem społecznym, edukacją osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną w oparciu o zasady SAZ, a także z procedurami redukcji zachowań niepożądanych w pracy z osobami z zaburzeniami zachowania.