Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Aleksandra Brzozowska

 

Aleksandra Brzozowska

 

Profil zawodowy

Z branżą digital związana od 15 lat, początkowo tworząc i rozwijając serwisy internetowe min. Wprost.pl, Newsweek.pl, Forbes.pl. Od 2012 roku na stanowiskach kierowniczych w obrębie obszarów komunikacji marketingowej, PR, zarządzania relacją z klientem, budowania strategii B2B na rynku mediów.
Od kilku lat tworzy największy na rynku mediowym program edukacyjny dla klientów Ringier Axel Springer „Impact Academy”, składający się z licznych konferencji, seminariów i webinariów traktujących o trendach, wyzwaniach, narzędziach i strategiach komunikacji w obszarze digital. Odpowiedzialna za jedno z najistotniejszych wydarzeń dla branży digital-Business Insider Global Trends Festival.
Wykładowczyni, mentorka i speakerka na konferencjach branżowych. Jako Head of Knowledge Network projektuje i wdraża systemy zarządzania wiedzą dla Grupy Ringier Axel Springer w Europie Środkowo-Wschodniej.
Tworzy dedykowane ścieżki rozwojowe dla dziennikarzy i managerów produktu, w ramach dedykowanej Akademii Dziennikarskiej, ściśle współpracując z Axel Springer FreeTech Academy.