
Roman Rostek
Profil zawodowy
Jako konsultant zewnętrzny zrealizował kilkadziesiąt projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej, zarządzania zmianą, budowania strategii oraz kultury organizacyjnej. Szczególnie interesuje się wpływem cyfryzacji na funkcjonowanie organizacji — m.in. w roli eksperta sejmowej Komisji ds. Cyfryzacji.Jako trener przeprowadził kilkaset dni szkoleniowych dla firm działających w Polsce, szkoląc również kadrę menedżerską. Ma także doświadczenie dydaktyczne — prowadził zajęcia na uczelniach wyższych, takich jak Uniwersytet Wrocławski (m.in. Communication Management – Internal Branding oraz Projektowanie komunikacji i wizerunku instytucji), Akademia Leona Koźmińskiego (Marketing Internetowy – Wykorzystanie intranetu) oraz Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej (Podyplomowe Studium PR – Internal Branding).
Jego artykuły ukazywały się w prasie branżowej, m.in. w Marketingu w Praktyce, Harvard Business Review oraz Journal of Employee Communication Management.