Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Kamil Henne

dr

Kamil Henne

Wydział Psychologii w Warszawie
adiunkt w Katedrze Psychologii Społecznej

Dla mediów

Profil naukowy

Psycholog społeczny. Zajmuje się nowymi mediami, dobrostanem i kompetencjami społecznymi młodych ludzi, a także metodologią badań online. Jego zainteresowania naukowe odnoszą się do relacji pomiędzy charakterystykami osobowościowymi, kapitałem społecznym, szczęściem a korzystaniem z internetu.

Prowadzi badania dotyczące nowych mediów. Jest autorem artykułów oraz wystąpień na konferencjach naukowych i branżowych poświęconych temu zagadnieniu, współautorem publikacji „Przekonania w życiu jednostek, grup, społeczności” (2009).

Członek Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej (PSPS).

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z psychologii społecznej.

 

 

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Metodologia badań online
  • Internet
  • Nowe media
  • Kapitał społeczny
  • Sieci społeczne

Informacje prasowe



Powiązane materiały na stronie uczelni