
dr
Grzegorz Młynarski
Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych w Warszawie
Dla mediów
Profil naukowy
Socjolog miasta i codzienności, ekonomista instytucjonalny. Ukończył studia doktoranckie w dyscyplinie ekonomia i finanse w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest również absolwentem socjologii na Uniwersytecie SWPS oraz studiów z zakresu zarządzania marką w Kolegium Gospodarki Światowej (SGH).
Prowadzi zajęcia akademickie m.in. z projektowania usług, myślenia strategicznego oraz zarządzania marką. W swojej pracy badawczej koncentruje się na wpływie rozwoju usług gospodarki współdzielenia na zachowania konsumenckie i transportowe. Analizował także konsekwencje rozwoju sztucznej inteligencji dla rynku pracy oraz branży badań rynku i opinii.
Od 2014 r. kieruje agencją badawczo-projektową s360 service thinking, gdzie pełni rolę projektanta usług oraz stratega CX i UX. Jako konsultant i mentor wspiera firmy, zespoły i menedżerów w takich obszarach, jak: service design, design thinking, research and design operations, customer experience oraz user experience.
Autor cyklu publikacji pt. Myślę strategicznie. Certyfikowany trener i mentor mocnych stron Gallupa, coach w trakcie certyfikacji w International Coach Federation.