Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna
string(64) "https://rekrutacja.swps.pl/s/offer-selection?rev=a2bQt0000007Hcs"

O studiach

Studia z psychologii sprzedaży stanowią doskonałę okazję do rozwoju praktycznych umiejętności handlowych, dlatego jest to świetny kierunek dla pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta, menedżerów sprzedaży, freelancerów i początkujących przedsiębiorców.

Program jest dostosowany do obecnych potrzeb rynku. Nasi słuchacze poznają psychologiczne mechanizmy sprzedaży i skuteczne strategie pozyskiwania klientów, uczą się prowadzić działalność i zarządzać zasobami ludzkimi, uczestniczą w intensywnych warsztatach, analizują rzeczywiste przypadki biznesowe i realizują projekty wdrożeniowe.

Absolwenci tego kierunku to niekwestionowani eksperci w sprzedaży, którzy znakomicie rozumieją psychologię konsumenta, potrafią zbudować silną markę osobistą i są biegli w sztuce negocjacji, a ich umiejętności przekładają się na wymierne efekty.

Więcej informacji o studiach

Nasze studia skupiają się na trzech perspektywach w procesie sprzedaży:

  • perspektywa klienta – psychologia konsumenta, decyzje zakupowe, komunikacja, negocjacje, specyfika kulturowa
  • perspektywa organizacji – efektywność sprzedaży, model biznesowy, strategia, budowanie zespołu sprzedażowego, zarządzanie zespołem, egzekwowanie wyników, systemy motywacyjne, coaching, rekrutacja i selekcja pracowników
  • perspektywa handlowca – techniki sprzedaży, budowanie marki osobistej, zarządzanie stresem, kompetencje społeczne
 

Czy to studia dla ciebie?

Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane wykorzystywaniem psychologii w sprzedaży.

To oferta skierowana przede wszystkim do:

  • pracowników działów sprzedaży
  • pracowników działów marketingu
  • menedżerów sprzedaży
  • handlowców
  • przedsiębiorców
  • właścicieli firm
  • kadry zarządzającej
  • pracowników obsługi klienta
  • HR Business Partnerów
  • Key Account Managerów
  • doradców klientów
  • osób, które chcą założyć własną działalność

Dlaczego warto?

  1. Stosując skuteczne techniki komunikacji, negocjacji i wywierania wpływu, łatwiej przekonasz klientów do zakupu produktów lub usług.
  2. Dzięki znajomości psychologii konsumenta będziesz lepiej rozumieć potrzeby i preferencje klientów oraz budować z nimi bardziej osobiste relacje.
  3. Dowiesz się, jak przygotować efektywne prezentacje sprzedażowe.
  4. Rozwiniesz kompetencje społeczne, inteligencję emocjonalną i umiejętność zarządzania stresem, co przyda ci się w sytuacjach biznesowych.
  5. Zaczniesz lepiej zarządzać działalnością, w tym zasobami ludzkimi. Zbudujesz sprawny zespół sprzedażowy i efektywnie nim pokierujesz.
  6. Skorzystasz z doświadczenia profesjonalistów, a dzięki studiom przypadków poznasz najczęściej popełniane błędy w sprzedaży.
  7. Weźmiesz udział w konsultacjach online z wykładowcami.

Program studiów

Blok tematyczny

Podstawy psychologii sprzedaży:

Psychologia wywierania wpływu w procesie sprzedaży

Radzenie sobie ze stresem i zarządzanie energią

Inteligencja emocjonalna i kompetencje społeczne w procesie sprzedaży

Wybrane zagadnienia współczesnej psychologii związane ze sprzedażą

Blok tematyczny

Rozwój kompetencji osobistych w sprzedaży:

Praca w kierunku bycia lepszym sprzedawcą z zastosowaniem narzędzi coachingowych

Przygotowanie angażującej prezentacji i wystąpienia publiczne

Storyteling w biznesie – sztuka opowieści w sprzedaży

Personal branding w sprzedaży – media społecznościowe a budowanie marki osobistej

ABC handlowca czyli doskonalenie umiejętności sprzedażowych

Blok tematyczny

Wybrane zagadnienia psychologii komunikacji w sprzedaży:

Psychologia komunikacji i negocjacji z klientem - budowanie zaufania i relacji

Psychologia podejmowania decyzji zakupowych przez klientów

Klienci z rożnych stron świata - międzykulturowość a proces sprzedaży

Blok tematyczny

Elementy zarządzania zasobami ludzkimi:

Motywacja i jej wpływ na skuteczność działania sprzedawców

Umiejętności coachingowe szefa sprzedaży

Rekrutacja i selekcja w oparciu o narzędzia psychologiczne

Budowanie efektywnych zespołów – rekrutacja i zarządzanie talentami w zespole sprzedażowym

Przywództwo w sprzedaży

Blok tematyczny

Wybrane kompetencje biznesowe w pracy sprzedawcy:

Business acumen – tworzenie wartości dodanej dla klienta w oparciu o model biznesowy i strategię sprzedażową oraz o znajomość podstaw oceny kondycji finansowej klienta

Od aktywności do wyników biznesowych – planowanie i zarządzanie sprzedażą

Organizacja nauki

Studia trwają dwa semestry i obejmują 180 godzin dydaktycznych. Zjazdy odbywają się co 2-3 tygodnie w soboty i niedziele.

Studia realizowane są w formule online.

Warunki zaliczenia

  • obecność na min. 80 proc. zajęć
  • pozytywna ocena projektu zaliczeniowego
  • zaliczenie testów z wybranych przedmiotów

Dokument ukończenia studiów

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS.

Kadra

Zajęcia prowadzą doświadczeni praktycy biznesu, menedżerowie, trenerzy, coachowie, mentorzy i psychologowie.

    Kierownik merytoryczny kierunku

  •  
    Marek Gliwny
     
    doświadczony menedżer i praktyk biznesu, psycholog i mentor, MBA
  •  
    Monika Guzek
     
    trenerka międzykulturowa, facylitatorka, project managerka
  •  
    Krzysztof Kowalski
     
    praktyk biznesu, trener, coach i mentor
  • dr
    Mirosława Leopold
    dr
    psycholog rozwojowy i coach
  •  
    Beata Pluta
     
    mentorka, trenerka biznesu, coach
  •  
    Karolina Śliwińska
     
    psycholog, menedżer sprzedaży, mediator
  •  
    Jerzy Zientkowski
     
    autor, mentor, mówca profesjonalny
  •  
    Bruno Żółtowski
     
    psycholog biznesu, trener i coach

Rekrutacja

Zasady rekrutacji

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Wypełnienie formularza rekrutacyjnego nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się na dany kierunek. Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia kandydata na rozmowę rekrutacyjną.

W przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń uczelnia może podjąć decyzję o nieuruchomieniu kierunku.

  1. Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy
  2. Załącz odpowiednie dokumenty
  3. Dokonaj opłaty rekrutacyjnej
  4. Rozpocznij studiowanie

Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy

Na studia zapisujesz się online.

Po kliknięciu przycisku „Aplikuj” zostaniesz przekierowany do formularza zgłoszeniowego.

Nasz system poprowadzi Cię przez cały proces rekrutacji.

Przygotuj:

  • Skan dyplomu ukończenia studiów wyższych

Załącz odpowiednie dokumenty

W trakcie wypełniania formularza załączasz skan/zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych.

Pamiętaj!

  • Dokumenty powinny mieć format JPG/PDF.
  • Wszystkie skany/zdjęcia muszą być czytelne

Dokonaj opłaty rekrutacyjnej

Opłatę wnosisz za pośrednictwem platformy PayU podczas wypełniania formularza rekrutacyjnego.

Uwaga!

  • Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.

Rozpocznij studiowanie

Na adres mailowy podany w formularzu dostaniesz powiadomienie o statusie Twojej aplikacji. O przyjęciu na studia poinformujemy Cię w osobnym mailu, a informacje dotyczące pierwszego zjazdu wyślemy na 7 dni przed rozpoczęciem nauki.

Pamiętaj!

  • Liczba miejsc jest ograniczona
  • O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.

Opłaty

Opłata rekrutacyjna: 300 PLN

Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.

Opłata za rok studiów (2024-2025)

  Wysokość raty Łączny koszt studiów
Zapłać w 10 ratach 680 PLN 6 800 PLN
Zapłać w 2 ratach 3 150 PLN 6 300 PLN
Zapłać w 1 racie 5 900 PLN 5 900 PLN

Słuchacze wpłacają czesne na na indywidualne subkonta podane w Wirtualnej Uczelni. Termin płatności 1. raty upływa 5 października dla studiów rozpoczynających się jesienią oraz 5 marca dla studiów rozpoczynających się wiosną.

Na 2 tygodnie przed rozpoczęciem nauki każdy słuchacz otrzyma drogą elektroniczną informacje dotyczące pierwszego zjazdu.

Sprawdź, jak sfinansować naukę

Nieoprocentowane pożyczki

Ministerstwo Rozwoju uruchomiło nieoprocentowane pożyczki na kształcenie obejmujące m.in. studia podyplomowe, kursy, szkolenia. W ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój możesz otrzymać nawet do 30 000 zł pomocy zwrotnej bez żadnych dodatkowych kosztów. Co ważne, istnieje możliwość umorzenia 20–25% przyznanej kwoty.

Szczegółowe informacje znajdziesz na www.inwestujwrozwoj.pl

Dofinansowanie PARP

Jako mikro, mały lub średni przedsiębiorca możesz otrzymać dofinansowanie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na cele edukacyjne, w tym studia podyplomowe, kursy i szkolenia zamieszczone w Bazie Usług Rozwojowych (BUR).

Uniwersytet SWPS uzyskał aprobatę PARP i wpis do BUR jako podmiot świadczący usługi rozwojowe. Informacje o instytucjach dofinansowujących studia w danym województwie znajdziesz na uslugirozwojowe.parp.gov.pl

Zniżki dla firm na studia podyplomowe

Uniwersytet SWPS od kilku lat z powodzeniem realizuje przekrojowe projekty dla firm, korporacji i instytucji państwowych. Do każdego z klientów i partnerów podchodzimy indywidualnie i dopasowujemy ofertę do jego potrzeb. Dla pracodawców, którzy skierują do nas większą liczbę pracowników, mamy specjalne oferty cenowe.

O szczegóły zapytaj w CSPiS.

Zostańmy w kontakcie

Zostaw nam swoje dane, a będziemy Cię informować o aktualnościach dotyczących tego kierunku.