Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Profil naukowy

Doktor nauk społecznych, badacz marketingu, trener, wykładowca akademicki. Naukowo interesuje się projektowaniem marek i brandingiem, zarządzaniem wizerunkiem marek oraz kreowaniem ich komunikacji na rynku. Prowadzi badania marketingowe i zachowań konsumenckich.

Dyrektor strategiczny w branży PR/branding/communication. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami komunikacji marek w Polsce i Europie. Jest autorem kilkudziesięciu strategii oraz planów marketingowych.

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z brandingu, metody design thinking, projektowania profesjonalnej komunikacji, brand experience, a także związane z sektorem kreatywnym.

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Strategia marki
  • Branding
  • Komunikacja marki
  • Marketing

Informacje prasowe



Powiązane materiały na stronie uczelni