Zasady rekrutacji – sztuki plastyczne i konserwacja dzieł sztuki
Proces rekrutacji na tryb eksternistyczny
Jakie warunki musisz spełnić
Poniżej przedstawimy krok po kroku, jak szybko, prosto i bez problemu dostać się na tryb eksternistyczny w jednej z dyscyplin sztuki plastyczne i konserwacja dzieł sztuki.
- Skontaktuj się z wybranym opiekunem naukowym w celu nawiązania współpracy i przedstawienia tematu planowanej rozprawy doktorskiej oraz swoich planów związanych z realizacją modułów kształcenia.
- Zarejestruj się w systemie rekrutacyjnym od 1 do 20 września 2023 r.
- Wypełnij formularz rekrutacyjny.
- Załącz skany wymaganych dokumentów (w formacie jpg lub pdf).
- Aby wypełnić formularz kliknij w przycisk „Aplikuj teraz”, a następnie wybierz Miasto: Warszawa → Typ studiów: kurs → Kierunek: Tryb eksternistyczny (w wybranej dyscyplinie).
- Dostarcz kopie dokumentów do Biura ISD (pok. C212) wraz z oryginałami do wglądu od 1 do 20 września 2023 r.:
- ankieta osobowa – wydruk z elektronicznego systemu rekrutacyjnego dla kandydata,
- kolorowa fotografia,
- list motywacyjny oraz podanie o przyjęcie do modułów kształcenia,
- CV z uwzględnieniem dorobku kandydata,
- dyplom ukończenia studiów wraz z suplementem,
- dokumenty potwierdzające osiągnięcia kandydata określone w warunkach rekrutacji (do pobrania poniżej),
- plan badawczy,
- oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami i trybem postępowania rekrutacyjnego oraz regulaminem udziału w modułach kształcenia
- Weź udział w rozmowie kwalifikacyjnej do 9 października 2023 r.
- Kandydaci zostaną poinformowani o terminie rozmowy drogą mailową.
- Ogłoszenie wyników rekrutacji nastąpi do 16 października 2023 r.
- Po zakończeniu rekrutacji i otrzymaniu informacji o przyjęciu do udziału w modułach kształcenia dla osób zamierzających złożyć wniosek o wszczęcie postępowania o nadanie stopnia doktora w trybie eksternistycznym w dyscyplinie literaturoznawstwo albo nauki o kulturze i religii w Uniwersytecie SWPS należy dostarczyć dokument Efekty uczenia się zgodne z Polską Ramą Kwalifikacji na poziomie 8 oraz możliwe formy ich weryfikacji przygotowany wraz z opiekunem naukowym.
Dokumenty
do dostarczenia
- ankieta osobowa – wydruk z elektronicznego systemu rekrutacyjnego dla kandydata,
- podanie o przyjęcie zawierające list motywacyjny, skierowane do Dyrektora Instytutu Nauk Humanistycznych,
- kolorowa fotografia,
- list motywacyjny oraz podanie o przyjęcie do modułów kształcenia,
- CV z uwzględnieniem dorobku kandydata,
- dyplom ukończenia studiów wraz z suplementem,
- dokumenty potwierdzające osiągnięcia kandydata określone w warunkach rekrutacji (do pobrania poniżej),
- plan badawczy,
- oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami i trybem postępowania rekrutacyjnego oraz regulaminem udziału w modułach kształcenia
Dokumenty do pobrania
- Program kształcenia
- Regulamin udziału w modułach
- Zarządzenie w sprawie zatwierdzenia warunków i trybu postępowania rekrutacyjnego
- Warunki i tryb rekrutacji
- Zarządzenie w sprawie ustalenia limitu miejsc
- Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentami
- Zarządzenie w sprawie opłaty rekrutacyjnej
- Zgoda potencjalnego opiekuna naukowego
- Formatka planu badawczego