prof.
Kevin Money
Profil zawodowy
Dyrektor John Madejski Centre for Reputation w School of Marketing and Reputation w Henley Business School. Dyplomowany psychology, były redaktor Journal of General Management and Manager Update. Jest również dyrektorem kilku organizacji, w tym Positive Psychology Forum, iSolon i Edutain.
Jego zainteresowania skupiają się na podstawach tożsamości funkcjonalnych, reputacji i relacji na poziomie osobistym i organizacyjnym. Interesuje się tym, w jaki sposób relacje są budowane na mocnych i słabych stronach oraz w jaki sposób tożsamość może być nadal rozwijana i wyrażana w dorosłym życiu w wielu środowiskach i poprzez odpowiedzialne praktyki przywódcze.
Często występuje na konferencjach międzynarodowych i jako uznany międzynarodowy konsultant kierował projektami w organizacjach sektora publicznego i prywatnego, w tym Shell, Unilever i Zurich Insurance, a także współpracował z rządami, służbą cywilną i organizacjami non-profit.
W 2013 r. Krajowy Urząd Kontroli uznał stosowanie Money and Hillenbrand Framework za najlepszą praktykę w zakresie ich stosowania w HMRC. W 2014 r. został mianowany doradcą Rady ds. Oceny Gabinetu Ministrów Wielkiej Brytanii i Biura Premiera - i doradza w zakresie pomiaru i oceny reputacji i relacji we wszystkich departamentach rządowych i niezależnych organach, w tym w Ministerstwie Obrony, Ministerstwie Spraw Zagranicznych i HMRC.