Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Sukces w konkursie Genius Universitatis 2018

float_intro: images-old/2015/nagroda_2000_1316.jpg

Mamy kolejny powód do radości! W tegorocznym konkursie Genius Universitatis na najbardziej kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej zajęliśmy 1. miejsce w kategorii content marketing. Eksperci z branży marketingowej wyróżnili podcasty Uniwersytetu SWPS w Audiotece. Jesteśmy pierwszą i jak dotąd jedyną uczelnią, która popularyzuje wiedzę na tej platformie.

Wiedza do posłuchania

Od lat dzielimy się wiedzą nie tylko w murach naszej uczelni, lecz także w sieci. Dzięki temu z ciekawymi wykładami i inspirującymi rozmowami docieramy do setek tysięcy odbiorców. Ten zasięg dodatkowo wzrasta od października 2016 roku. To wtedy Uniwersytet SWPS podpisał umowę z Audioteką, liderem rynku audiobooków w Polsce.

Inicjatywa spotkała się z entuzjastycznym i ciepłym przyjęciem naszej społeczności. „Świetna inicjatywa, dzięki!”, „Rewelacyjna wiadomość”, „Super! Miło studiować na takim Uniwersytecie” – to jedne z wielu komentarzy, które pojawiły się pod pierwszymi podcastami. Cieszą nas pozytywne reakcje naszych odbiorców, podobnie jak i fakt, że popularność kanału rośnie z każdym tygodniem. Najlepiej obrazują to liczby: dotychczas nasze treści zostały odsłuchane ponad 120 000 razy. Nasz kanał – od momentu startu do tej pory – jest najpopularniejszy kanałem podcastowym w Audiotece.

Od początku zakładaliśmy, że każdy, w dolnym miejscu i czasie, powinien mieć dostęp do wartościowych wykładów. I tak się dzieje! Eksperci z naszej uczelni w przystępny sposób dzielą się wiedzą z zakresu psychologii. A słuchacze dowiadują się, jakie są psychologiczne oblicza samotności, jak budować szczęśliwe związki w niepewnych czasach, czym jest bliskość dla mężczyzn i jak oni rozumieją to słowo… Długo by wymieniać, lepiej posłuchać.

Wykłady są dostępne z poziomu aplikacji Audioteki. Dostęp do podcastów jest bezpłatny i możliwy także w trybie offline, po wcześniejszym pobraniu na telefon. W każdy piątek na użytkowników czeka nowy wykład.

audioteka 

perspektywy 2018 v1

perspektywy 2018 v2

Audioteka to nie wszystko

Audycje w Audiotece to nie jedyna forma popularyzacji nauki w sieci przez Uniwersytet SWPS. Wśród osób zainteresowanych psychologią, motywacją i rozwojem osobistym ogromną popularnością cieszy się kanał Strefy Psyche Uniwersytetu SWPS na Youtube. Znajdziemy tam wykłady mistrzów psychologii, naukowców i ekspertów, podane w przystępnej i atrakcyjnej formie. Liczba wyświetleń materiałów przekroczyła już 4 miliony, a subskrybentów – 40 000. Potencjał marketingowy kanału dostrzegło także jury konkursu Genius Universitatis – w ubiegłym roku kanał Strefy Psyche na Youtube zajął 1. miejsce w kategorii content marketing.

Strefa Designu Uniwersytetu SWPS to najnowszy projekt uczelni, poprzez który popularyzujemy wiedzę z zakresu projektowania: produktów, architektury, wnętrz, mody i komunikacji. Do miłośników dobrego designu docieramy poprzez blog, kanał Youtube, grupę dyskusyjną na Facebooku, spotykamy się z nimi na warsztatach i wykładach prowadzonych przez ekspertów ze School of Form.

Łącznie nasz uniwersytet korzysta z ponad 50 kanałów komunikacji prowadzonych na 12 różnych platformach społecznościowych.

Konsekwentnie rozwijamy nasze działania z zakresu content marketingu, wykorzystując do tego wszelkie możliwości, jakie dziś oferuje internet. Podcasty, dostępne także offline, to niezwykle wygodna dla odbiorców forma przyswajania treści, w pełni dostosowana do ich potrzeb. Cieszy nas, że możemy dostarczać wiedzę i motywację nie tylko członkom naszego środowiska akademickiego, lecz także każdej osobie posiadającej dostęp do sieci.

Kinga Nowacka, dyrektor Marketingu i Rekrutacji Uniwersytetu SWPS

O konkursie Genius Universitatis

To już 7. edycja konkursu Genius Universitatis organizowanego przez magazyn edukacyjny „Perspektywy” oraz portal branżowy „Marketing przy Kawie”.  Genius Universitatis, czyli duch uczelni, jego aura, przejawiać ma się według jurorów w takich kryteriach ocen, jak: nowatorstwo przekazu reklamowego i jego spójność z misją wyższej szkoły, czytelność i przyjazny charakter dobranych narzędzi komunikacji, estetyka i jakość wykonania materiałów promocyjnych.

W tegorocznym konkursie wzięło udział 146 uczelni, które zgłosiły 126 prac w 7 kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing, serwis rekrutacyjny. Zwycięzców wyłoniło jury w składzie Katarzyna Dragović (założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy), Paweł Tkaczyk, Dariusz Puzyrkiewicz, Tytus Klepacz, Daniel Bossy, Jacek Szlak, Bianka Siwińska. Zwycięzcy odebrali nagrody 23 lutego podczas Gali Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2018. Przeczytaj więcej o konkursie »