
Adam Polasz
Profil zawodowy
Badacz rynku, strateg i trener z wieloletnim doświadczeniem w badaniach ilościowych i jakościowych. Właściciel agencji Delikatesy Badawcze. Wcześniej pracował po stronie klienta (Era, T-Mobile, Kompania Piwowarska), w agencji strategicznej (One Eleven), domu mediowym (Wavemaker) i agencji badawczej (Difference), realizując projekty dla największych polskich marek.
Wykładowca akademicki i trener w obszarze badań rynku, prezentacji wyników oraz wizualizacji danych, współpracujący m.in. z SGH, UW, Akademią Leona Koźmińskiego i WSB Merito. Współautor rozdziału podręcznika „Badania rynku” (PWN) oraz prelegent konferencji branżowych. Laureat nagrody 25-lecia PTBRiO w kategorii Najlepiej Oceniany Autor Szkoleń. Jego wystąpienie „AI na smyczy badacza” na INSUMMIT 2023 znalazło się wśród najwyżej ocenianych prezentacji konferencji.