Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna
BIO Nikodem Sarna

dr

Nikodem Sarna

 

Profil zawodowy

Specjalizuje się w digital marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania danych i nowych technologii w komunikacji marketingowej. Doświadczenie zdobywał w agencjach mediowych (Publicis Groupe, Kinesso) oraz firmach technologicznych (Rubicon Project, Smart Adserver, YOC), gdzie odpowiadał za rozwój biznesu na rynkach europejskich. Obecnie prowadzi dział MarTech & CX w Altavia Kamikaze +K2 oraz pracuje jako adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi projekty doradcze w zakresie wdrażania technologii marketingowych oraz marketingu B2B. Występował na konferencjach takich jak IAB HowTo, Mobile Trends, Symplatform, iCEE Fest, IAB Forum Bulgaria, Digital Day, Internet Hungary. Jego zainteresowania naukowe obejmują medioznawstwo, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu technologii na rozwój i konsumpcję mediów cyfrowych oraz antropologię kulturową.