Przyjęcie na studia - informacje dla kandydatów na studia podyplomowe
Wirtualna Uczelnia
Po przyjęciu na studia oraz decyzji o uruchomieniu kierunku otrzymują Państwo dostęp do:
- Wirtualnej Uczelni (https://portal.swps.edu.pl),
- poczty elektronicznej wspieranej przez GMAIL (http://mail.swps.edu.pl),
- i innych: WiFi oraz komputerów na terenie uczelni.
Login i hasło służące do logowania do powyższych systemów zostały automatycznie wygenerowane po przyjęciu na studia - każdy słuchacz powinien otrzymać mailem dane swojego konta (na adres e-mail podany w procesie rekrutacji. Login jest niezmienny, hasło można zmienić na stronie https://im.swps.edu.pl.
Jeżeli ktoś nie pamięta hasła do konta, może je zresetować na stronie https://im.swps.edu.pl/reset-password - zresetowane dane zostaną wysłane na prywatny adres e-mail podany w procesie rekrutacji.
W przypadku problemów z dostępem do wyżej wymienionych systemów należy zgłosić się do Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń Uniwersytetu SWPS w danym mieście.
Zaświadczenia
W celu uzyskania wszelkiego rodzaju zaświadczeń (np. zaświadczenie do ZUS, zaświadczenie do PUP, zaświadczenie o przyjęciu na studia) należy wysłać maila na adres mailowy konkretnego biura, a w treści maila wpisać:
- dane osobowe, których adresat zaświadczenia wymaga,
- informacje, które powinny znaleźć się w zaświadczeniu,
- informację na temat formy odbioru zaświadczenia: osobiście w siedzibie uczelni np. przy okazji kolejnego zjazdu, pocztą na wskazany adres, drogą mailową.
Zaświadczenie zostanie wystawione w ciągu 7 dni roboczych.