HR mix – aktualne wyzwania rynku pracy
konferencja
Hr Mix – aktualne wyzwania rynku pracy
patronem konferencji jest Uniwersytet SWPS we wrocławiu
Świat rozwija się dynamicznie i postęp, który się dokonuje na naszych oczach, dociera do wielu obszarów ludzkiej działalności. Ewolucje i rewolucje nie omijają również rynku pracy. Jedne firmy przyjmują zmiany z otwartymi rękoma, drugie – odbierają je jako zagrożenie dla swojej racji bytu. O tych dwóch perspektywach porozmawiamy m.in. podczas konferencji „HR mix – aktualne wyzwania rynku pracy”. Organizatorem wydarzenia jest Dolnośląskie Forum HR a patronat nad konferencją objął Uniwersytet SWPS we Wrocławiu.
Konferencja płatna.
O konferencji
Tradycyjnie uczestników czeka 12 wystąpień praktyków, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami. Wśród prelegentów znajdą się zarówno przedstawiciele wielkich korporacji, jak i niedużych firm. Będziemy dyskutować o tworzeniu funkcji personalnej w przedsiębiorstwie, zapoznamy się z doświadczeniami w tworzeniu programu sukcesji w dużej firmie oraz rekrutacji kandydatów wewnętrznych.
Zainspirujemy się, słuchając o tym, jak i dlaczego powinniśmy spełniać się pozazawodowo. Specjaliści od employer branding’u wraz z przedstawicielami firm świadomie zarządzających swoim wizerunkiem na rynku podzielą się własnymi doświadczeniami.
Pochylimy się też nad „twardymi” tematami… dane płacowe i prognozy, a także wyniki badań pokazujące, czy możemy zaobserwować, że pracownik ma zamiar się zwolnić. Oczywiście, będzie też kilka słów na temat RODO.
Nie zabraknie także wątków rozwojowych, które zawsze budzą zainteresowanie. Szeroka gama tematyczna pomoże każdemu skomponować swój indywidualny program konferencji.
Organizatorem spotkania jest:
Konferencja jest uznawana w branży HR jako jedna z najbardziej merytorycznych konferencji. Poruszane tematy są obrazem aktualnej sytuacji w firmach. Każde wystąpienie jest połączone z dyskusją z uczestnikami konferencji. Dzięki temu jest możliwość czerpania nie tylko z doświadczeń prelegentów, ale także uczestników konferencji.
Janusz Dziewit
Założyciel i Zarządzający Dolnośląskim Forum HR, Dyrektor Zarządzający Experum HR
Program
8.30-9.00 – rejestracja uczestników
9.00-9.15 – rozpoczęcie konferencji – wystąpienie Założyciela Dolnośląskiego Forum HR Janusza Dziewita
9.15-9.30 – przerwa kawowa
9.30-10.45
- CSR w służbie Employer Branding na przykładzie firmy Aryzta – Marta Zięba, Communication & EB Specialist Aryzta i Paweł Ciećkiewicz, Dyrektor Zarządzający Multum PR
- Czy istnieje życie poza pracą? – czyli jak spełniać się osobiście – Agata Roczniak, inspiratorka, agataroczniak.com
- Plany sukcesji i ścieżki następstw, czyli wyższy stopień wtajemniczenia w zarządzaniu kompetencjami na przykładzie korporacji energetycznej – Jolanta Skrzyńska-Winkel, była HR Director PGE Energia Ciepła SA
10.45-11.00 – przerwa kawowa
11.00-12.15
- Wpływ przepisów RODO na procesy przetwarzania danych osobowych w Działach Personalnych – Barbara Wawrzyniak, radca prawny i Szymon Goździk, prawnik – Kancelaria Prawna BSO Prawo & Podatki
- Jakie zachowania mogą wskazywać na ukrywaną intencję rezygnacji z pracy? – wyniki badań – dr Zbigniew Piskorz, Katedra Psychologii Ekonomicznej Uniwersytet SWPS, Łukasz Mytnik, starszy koordynator ds. wynagrodzeń i benefitów, UTC Aerospace Systems i Damian Badzmirowski, badacz CeBRiS
12.15-12.30 – przerwa kawowa
12.30-13.45
- Tworzenie funkcji personalnej w firmie na przykładzie Schüle Polska – Ewa Skalska, HR Manager i Andrzej Knichnicki, Dyrektor Zakładu Schüle Polska
- Program diagnozy i wyboru kandydatów na Liderów – rekrutacja wewnętrzna – Izabela Jarecka, Starszy specjalista ds. personalnych Toyota Motor Manufacturing Poland i Janusz Dziewit, Dyrektor Zarządzający Experum HR
- Duch zespołu, czyli jak wpływać na to, co niewidzialne? Wzmacnianie zaangażowania i mocnych stron w procesie zmiany – case study zespołu sprzedażowego globalnego dostawcy OVH – dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk, Dyrektor Zarządzająca CI ProLearning i Robert Paszkiewicz, Dyrektor Sprzedaży OVH
13.45-14.30 – lunch
14.30-15.45
- Rola unikalnego Planu Kariery w budowie 500 milionowej firmy – Marek Rostkowski, Prezes Zarządu OMIDA SA
- Aktualna sytuacja na rynku pracy, perspektywy i trendy – wynagrodzenia – podwyżki – wskaźniki – Agnieszka Winkiel, starszy konsultant i Martyna Ratusznik, konsultant Mana HR
- Future is Now. Nowa kultura organizacyjna. WABCO i HR jako lider zmiany – Anna Polus, Talent Development Leader, Iwona Myszkiewicz, Senior HR Business Partner i Grażyna Mosner-Wolska, Senior HR Business Partner Wabco
15.45 – Zakończenie konferencji
Termin i lokalizacja
23 maja 2018 r.
Hotel Ibis Silver Conference Centre
Plac Konstytucji 3 Maja nr 3
Kontakt
Janusz Dziewit
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.