Zawartości – konferencja online dla branży kreatywnej
Konferencja
Zawartości
konferencja online dla branży kreatywnej
Organizatorzy: Publicon, Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu
Zawartości to konferencja wymiany idei. Jedyne takie wydarzenie w Polsce, na którym spotykają się przedstawiciele środowisk nauki, biznesu, kultury, sztuki i mediów. Wystepują na nim prelegenci, których nie można zobaczyć wspólnie na żadnej innej konferencji branżowej. Zawartości w swojej pierwotnej formie organizowane było na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu, jednak tym roku, z powodu pandemii, konferencja odbędzie się online. Zawartości zaplanowaliśmy jako wydarzenie cykliczne, oparte na dotychczasowym motywie tematycznym – PONAD. Spotkania online odbywają się co czwartek o godz. 14.00, na Facebook LIVE: https://www.facebook.com/zawartosci.
Będzie to wyjątkowa okazja dla wszystkich obecnych i przyszłych studentów, by zobaczyć, w jakich obszarach można się realizować po kierunkach związanych z komunikacją społeczną, a także poznać przyszłych pracodawców i sprawdzić, w jaki sposób działa branża kreatywna.
Pomysłodawcą wydarzenia jest agencja Publicon. Konferencja powstaje we współpracy z zespołem Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Można tu studiować na takich specjalizacjach, jak: Branding – reklama – public relations, Digital i social media oraz Kreowanie mediów.
Udział jest bezpłatny i nie wymaga zapisów.
UWAGA! Z powodu różnic stref czasowych, w jakich przebywają prelegenci, rozmowa rozpocznie się tym razem o godz. 12.00. Będzie prowadzona w języku angielskim.
CAREMONGERING – niesienie pomocy w czasie pandemii
Spotkania w ramach „Zawartości online. PONAD” pokazują, jak ogromny wpływ na świat ma pandemia COVID-19. Dlatego kolejne spotkanie odbędzie się w najbliższy czwartek, 7 maja, i będzie dotyczyło CAREMONGERINGU, czyli najnowszego trendu niesienia bezinteresownej pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Jest to zupełnie nowe słowo, które powstało w czasie pandemii. Pochodzi od słów „care" i „monger", które połączone oznaczają „dostarczanie" pomocy, a używane jest w kontekście wspierania siebie nawzajem w trudnym czasie epidemii, a zwłaszcza tych najbardziej potrzebujących.
O dostosowywaniu się i tworzeniu nowych technologii w dobie epidemii, a także o ewolucji biznesów oraz zmianach w kolejnych branżach porozmawiamy z naszymi prelegentami. Do spotkania zaprosiliśmy Danielle Baskin, CEO Dialup, aplikacji redefiniującej kwestie rozmów telefonicznych. Najnowszym projektem firmy jest aplikacja QuarantineChat, przez które telefonicznie można porozmawiać z inną – zupełnie przypadkową – osobą, również posiadającą te narzędzie i również czującą się samotnie w trudnych dniach kwarantanny.
Drugim gościem będzie Michał Kiciński – jeden z najbogatszych Polaków, współzałożyciel CD Projekt, firmy odpowiedzialnej za stworzenie gry komputerowej o Wiedźminie, będącej światowym bestsellerem, oraz założyciel firmy technologicznej przyjaznej człowiekowi – Mudita.
Z powodu różnic stref czasowych, w jakich przebywają prelegenci, rozmowa rozpocznie się tym razem o godz. 12.00. Będzie prowadzona w języku angielskim. Nagranie zostanie udostępnione (już z polskimi napisami) na kanale YouTube konferencji Zawartości. Zapraszamy >>
Rozmowę poprowadzi Rafał Motriuk, od 15 lat dziennikarz radiowy, obecnie korespondent naukowy Polskiego Radia, współpracownik BBC i Tygodnika Powszechnego. Pracował w BBC World Service w Londynie. Wykładada w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu.
Dlaczego PONAD?
Aktualnie spotykamy się z nowymi dla nas realiami. Zmieniła się współczesna polityka, życie społeczne i komunikacja. Nowa rzeczywistość wymusiła na nas potrzebę analizy tego, co się dzieje oraz badań nad wizją przyszłości.
Motyw czwartej edycji Zawartości nabiera obecnie szczególnego charakteru. Wychodzimy PONAD docierające do nas informacje. Monitorujemy media, przestrzeń, branże i analizujemy konteksty. Badamy wpływy oraz faktyczny stan rzeczy. Wskazujemy na dane i informacje mające wpływ na naszą rzeczywistość. Podkreślamy zmiany komunikacyjne i społeczne. Prognozujemy przyszłość i wyciągamy wnioski, którymi chcemy się dzielić.
Nasi studenci podczas zajęć praktycznych projektują komunikację marek i uczą się realizować ją w praktyce rynkowej, także z wykorzystaniem mediów. Pracują też nad własnymi projektami o charakterze start-upów, które pozwolą im później zaistnieć na rynku sektorów kreatywnych. Dlatego zróżnicowane kompetencje oraz zdolność krytycznej analizy rzeczywistości komunikacji marek są dla nich tak istotne.
prof. Karina Stasiuk–Krajewska, kierownik Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
Za nami już 4 webinary
Można ich odsłuchać tutaj:
- Horror Vacui, czyli rynek komunikacji w czasie recesji: obejrzyj tutaj >>
- Przyszłość po COVID-19. Próby prognozowania w oparciu na medialnym tu i teraz: obejrzyj tutaj >>
- Przyszłość branży eventowej w czasach pandemii koronawirusa: obejrzyj tutaj >>
- W co inwestować w branży kreatwynej a COVID-19: obejrzyj tutaj >>
Organizatorzy
- Publicon
- Uniwersytet SWPS
Patron medialni
Termin i miejsce
7 maja 2020 r., godz. 12.00 CEST (UTC+2), online