Dyrektor Marketingu Roku 2023 – trzy nagrody dla Działu Marketingu Uniwersytetu SWPS
Kinga Nowacka oraz Dział Marketingu Uniwersytetu SWPS zostali uhonorowani nagrodami w trzech kategoriach (Master of CSR / Social Purpose, Long Time Marketing Excellence oraz Zespół Marketingu) w ogólnopolskim konkursie, w którym biorą udział dyrektorzy i zespoły marketingu z różnych branż. To potwierdza, że nasza uczelnia jest znana nie tylko z wysokiej jakości kadry akademickiej, lecz także profesjonalnego i nowoczesnego pionu organizacyjno-biznesowego.
Najlepsi w marketingu nagradzani po raz dwunasty
To już dwunasta edycja konkursu, w którym nagradzane są kampanie oraz działania komunikacyjne polskich marek z różnych sektorów i branż. Dział Marketingu Uniwersytetu SWPS jako jedyny reprezentował sektor uczelni wyższych.
W jury konkursu Dyrektor Marketingu Roku zasiadają osoby odpowiedzialne za komunikację i sprzedaż największych marek, takich jak BNP Paribas, Play, Porsche, Dentsu, Dell, L’Oréal, Adamed. Ich uznanie w środowisku marketerów jest niezwykle istotne.
Podczas gali finałowej 16 listopada 2023 r. w Hotelu InterContinental Warszawa wręczano nagrody w kategoriach branżowych oraz specjalnych.
Naszą uczelnię podczas uroczystości reprezentowali:
- Kinga Nowacka – dyrektorka marketingu i rekrutacji,
- Agnieszka Lewicka i Rafał Sławski – zastępcy dyrektorki marketingu,
- Łukasz Skorupski – dyrektor kreatywny.
Dowiedz się więcej o konkursie Dyrektor Marketingu Roku
Master of CSR / Social Purpose dla Marketingu Uniwersytetu SWPS
W tej kategorii nagrodę otrzymała Kinga Nowacka. Jury doceniło naszą październikową kampanię profrekwencyjną „Głosuj. Zmieniaj Polskę”. Mamy poczucie, że dołożyliśmy swoją cegiełkę do osiągnięcia historycznej frekwencji w wyborach parlamentarnych, czego zresztą pogratulowała nam prowadząca galę Anna Kalczyńska.
„Nie zawsze ogromne korporacyjne budżety są gwarantem osiągnięcia sukcesu. Liczy się pomysł i szybkość działania, czego przykładem była realizowana przez nas kampania” – mówiła ze sceny Kinga Nowacka.
Poznaj szczegóły kampanii „Głosuj. Zmieniaj Polskę”
Long Time Marketing Excellence
Kilkanaście minut później Kinga Nowacka odebrała nagrodę specjalną Long Time Marketing Excellence za wieloletnią konsekwencję w realizacji strategii marketingowej, wartościowe treści contentmarketingowe, inwestycję w nowe kanały komunikacji, emocje w komunikatach reklamowych i, przede wszystkim – inwestycję we własny zespół, co pozwala z sukcesami realizować coraz bardziej ambitne cele.
Zobacz naszą prezentację konkursową w kategorii „Long Time Marketing Excellence”
Wierzę w potęgę nauki i edukacji oraz w pracę z misją. Z przekonaniem realizuję marketing wartości, bo uczelnie wyższe są odpowiedzialne za modelowanie postaw społecznych i poprawę życia ludzi. Aby to osiągnąć, zwłaszcza w dzisiejszych czasach, niezbędne jest budowanie zaufania do nauki i popularyzacja wyników badań naukowych.
Cenię wartości, z których wyrosła moja uczelnia – bunt i niezgodę na przeciętność. Uwielbiam spektakularne efekty. Często podejmuję niepopularne decyzje, jednak wliczam to w koszty osiągania zamierzonych efektów.
Marzę o tym, aby marka Uniwersytetu SWPS stała się prawdziwym love brandem.
Najlepszy zespół marketingu
Szczególnie cieszy nas trzecia nagroda, którą otrzymaliśmy tego wieczoru – dla najlepszego zespołu marketingu (w kategorii budżet marketingowy do 5 mln zł). Większość firm uhonorowanych podczas gali to międzynarodowe korporacje dysponujące znacznie wyższymi budżetami na marketing i reklamę. Nagrodzone organizacje dziękowały agencjom reklamowym, domom mediowym i firmom konsultingowym, z którymi współpracują.
Nasz zespół marketingu od lat działa samodzielnie (w trybie in-house), realizując wszystkie działania wyłącznie własnymi siłami – od koncepcji i strategii, poprzez kreację, aż po końcowe wykonanie.
Poznaj zespół marketingu Uniwersytetu SWPS
Konferencja Executive Summit
Gali finałowej towarzyszyła jednodniowa konferencja branżowa CMO MARKETING EXECUTIVE SUMMIT 2023 w Hotelu InterContinental Warszawa. Jedną z panelistek w dyskusji „Marketers for Good: Społeczna Odpowiedzialność w Kontakcie z Młodym Pokoleniem” była Kinga Nowacka z Uniwersytetu SWPS.
Panel dotyczył inicjatyw marketingowych skierowanych do młodszych pokoleń. Pokazywał, w jaki sposób firmy mogą pozytywnie wpływać na społeczność i rozwiązywać jej problemy. Słuchacze i słuchaczki mogli się dowiedzieć, jak czołowi marketerzy tworzą kampanie, które nie tylko promują produkty, lecz także inspirują i edukują młodzież. Była to doskonała okazja, aby przekonać się o sile marketingu zaangażowanego społecznie i pielęgnującego ważne wartości – marketingu z misją.
Dyrektorka ds. marketingu USWPS
Dyrektorka ds. marketingu i rekrutacji, zastępczyni dyrektor generalnej, członkini zarządu uczelni. Ekspertka w zakresie strategii marketingowych, zarządzania marką, organizacji procesu kreacji oraz produkcji narzędzi komunikacji. Pasjonatka zarządzania zespołami i złożonymi projektami. Doświadczenie zdobywała w latach 90. w najtrudniejszych branżach – konsultingu i telekomunikacji (Era GSM, obecnie T-Mobile). Od 18 lat jest związana ze szkolnictwem wyższym w ramach Human Touch Group.