Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Jak zostać influencerem – spotkanie online z cyklu #Zawodowcy

float_intro: images/ZDJECIA/aktualnosci/zawodowcy-influencer.png

Jesteś indywidualistą i nie znosisz nudy? Pasjonuje cię internet i nowe formy komunikacji? Interesujesz się najnowszymi technologiami i ich wykorzystaniem w codziennej pracy? Marzysz o wykonywaniu pasjonującego oraz nieszablonowego zajęcia i chcesz w pełni kontrolować ścieżkę swojej kariery zawodowej? Weź udział w bezpłatnym spotkaniu online z cyklu #Zawodowcy i dowiedz się, jak to jest być influencerem! Porozmawiamy o tym z Dawidem Tymińskim, CEO i założycielem działającego od 2012 r. projektu influencerskiego z zakresu męskiej mody i stylu życia – Dandycore, a także z Tomaszem Wołodźko, dziennikarzem oraz wykładowcą na dziennikarstwie na Uniwersytecie SWPS.

Formuła wydarzenia pozwala na zadawanie pytań i dyskusję z ekspertami. Na spotkanie obowiązują zapisy przez formularz zgłoszeniowy. Liczba miejsc jest ograniczona.

31 stycznia 2023
18.00
online

„Bycie influencerem to nie zawód. To styl życia. Napędzany potrzebą dzielenia się wartością, niezależnie od tego, czy chodzi o wiedzę, rozrywkę albo inspirację. Zawsze, wszędzie, nieustannie. Idealna opcja dla każdego, kto czuje, że ma w sobie moc zmieniania świata”.

Dawid Tymiński
CEO i założyciel Dandycore

Dlaczego warto?

Podczas spotkania dowiesz się m.in.:

  • Czym zajmuje się influencer i dlaczego dla wielu osób to praca marzeń?
  • Jakie umiejętności i kompetencje miękkie są niezbędne do wykonywania tego zawodu?
  • Jakie są plusy i minusy bycia influencerem?
  • Jak kierunek dziennikarstwo na Uniwersytecie SWPS przygotowuje do tego zawodu?
  • Jak może wyglądać ścieżka kariery influencera?
  • Co daje motywację do tej pracy?
  • Ile zarabia influencer?

Wydarzenie odbędzie się w ramach cyklu #Zawodowcy jako trzecie spotkanie prezentujące możliwości zawodowe po studiach z dziennikarstwa.

O cyklu

#Zawodowcy to cykl bezpłatnych spotkań online dla młodych osób stojących przed wyborem studiów oraz swojej drogi zawodowej. Przybliżamy w nim od kuchni tajniki pracy w różnych obszarach. Otwarcie opowiadamy o blaskach i cieniach związanych z wykonywaniem danego zawodu. Poruszamy kwestie zarobków i rynku pracy. Rozmawiamy o niezbędnych umiejętnościach i kompetencjach. Wskazujemy kierunki studiów, które dają możliwości pracy w określonej branży i do niej przygotowują. Nawet w zawodach przyszłości, które dopiero pojawiają się na rynku.

Dowiedz się więcej i sprawdź program spotkań

W spotkaniu wezmą udział:

Dawid Tymiński
 
Dawid Tymiński

CEO i założyciel działającego od 2012 r. projektu influencerskiego z zakresu męskiej mody i stylu życia – Dandycore. W ramach dekady działań zrealizował kilkadziesiąt współprac komercyjnych z największymi markami polskimi i zagranicznymi. Jest współautorem i wydawcą dwóch książek: „Męska szafa – Instrukcja Obsługi” oraz „Męska Szafa na Cztery Pory Roku”, które do tej pory sprzedały się w ponad 4500 egzemplarzy. Od 2020 r. przybliża studentom Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu tajniki influencer marketingu.

Tomasz Wołodźko
 
Tomasz Wołodźko

Medioznawca i dziennikarz radiowy z ponad 20-letnim stażem w mediach. Pracuje we wrocławskim Radiu Eska. Jest wydawcą i redaktorem periodyku dla miłośników kolarstwa szosowego i górskiego „Wrocławska Gazeta Kolarska” oraz pomysłodawcą i współautorem wyświetlanych w kinach filmowych miesięcznikôw „Kronika Wrocławia” i „Kronika Dolnego Śląska”. Pracował jako koordynator programowy wrocławskiego oddziału Telewizji Polskiej, redaktor naczelny i sekretarz redakcji Radia Eska Wrocław oraz dziennikarz „Gazety Wyborczej” i „Życia Warszawy”. Prowadził szkolenia komercyjne z zakresu wystąpień publicznych, kontaktów z mediami, zintegrowanej komunikacji marketingowej, zarządzania sytuacjami kryzysowymi i kreowania wizerunku publicznego. Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z brandingu dźwiękowego, dziennikarstwa radiowego, zarządzania instytucja medialną, zarządzania wizerunkiem, etyki dziennikarstwa i mediów oraz kompetencji komunikacyjnych.

Formularz zgłoszeniowy

Łączymy tradycyjne dziennikarstwo, nowe media i komunikowanie marki

Dziennikarstwo na Uniwersytecie SWPS przygotowuje do pracy we współczesnych mediach i branży kreatywnej. Naszym celem jest kształcenie praktyków – dziennikarzy i specjalistów od komunikacji – którzy dysponują konkretnym warsztatem, użytecznymi kompetencjami i aktualną wiedzą, pozwalającymi odnaleźć się na dynamicznie ewoluującym rynku pracy.

Kierunek

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

stacjonarne, niestacjonarne
Wrocław I stopnia poznaj szczegóły
Kierunek

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

stacjonarne, niestacjonarne
Warszawa I stopnia poznaj szczegóły
Kierunek

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

niestacjonarne
Warszawa II stopnia poznaj szczegóły

Zobacz inne aktualności