Jak zostać influencerem – spotkanie online z cyklu #Zawodowcy
Jesteś indywidualistą i nie znosisz nudy? Pasjonuje cię internet i nowe formy komunikacji? Interesujesz się najnowszymi technologiami i ich wykorzystaniem w codziennej pracy? Marzysz o wykonywaniu pasjonującego oraz nieszablonowego zajęcia i chcesz w pełni kontrolować ścieżkę swojej kariery zawodowej? Weź udział w bezpłatnym spotkaniu online z cyklu #Zawodowcy i dowiedz się, jak to jest być influencerem! Porozmawiamy o tym z Dawidem Tymińskim, CEO i założycielem działającego od 2012 r. projektu influencerskiego z zakresu męskiej mody i stylu życia – Dandycore, a także z Tomaszem Wołodźko, dziennikarzem oraz wykładowcą na dziennikarstwie na Uniwersytecie SWPS.
Formuła wydarzenia pozwala na zadawanie pytań i dyskusję z ekspertami. Na spotkanie obowiązują zapisy przez formularz zgłoszeniowy. Liczba miejsc jest ograniczona.
„Bycie influencerem to nie zawód. To styl życia. Napędzany potrzebą dzielenia się wartością, niezależnie od tego, czy chodzi o wiedzę, rozrywkę albo inspirację. Zawsze, wszędzie, nieustannie. Idealna opcja dla każdego, kto czuje, że ma w sobie moc zmieniania świata”.
Dlaczego warto?
Podczas spotkania dowiesz się m.in.:
- Czym zajmuje się influencer i dlaczego dla wielu osób to praca marzeń?
- Jakie umiejętności i kompetencje miękkie są niezbędne do wykonywania tego zawodu?
- Jakie są plusy i minusy bycia influencerem?
- Jak kierunek dziennikarstwo na Uniwersytecie SWPS przygotowuje do tego zawodu?
- Jak może wyglądać ścieżka kariery influencera?
- Co daje motywację do tej pracy?
- Ile zarabia influencer?
Wydarzenie odbędzie się w ramach cyklu #Zawodowcy jako trzecie spotkanie prezentujące możliwości zawodowe po studiach z dziennikarstwa.
O cyklu
#Zawodowcy to cykl bezpłatnych spotkań online dla młodych osób stojących przed wyborem studiów oraz swojej drogi zawodowej. Przybliżamy w nim od kuchni tajniki pracy w różnych obszarach. Otwarcie opowiadamy o blaskach i cieniach związanych z wykonywaniem danego zawodu. Poruszamy kwestie zarobków i rynku pracy. Rozmawiamy o niezbędnych umiejętnościach i kompetencjach. Wskazujemy kierunki studiów, które dają możliwości pracy w określonej branży i do niej przygotowują. Nawet w zawodach przyszłości, które dopiero pojawiają się na rynku.
W spotkaniu wezmą udział:
CEO i założyciel działającego od 2012 r. projektu influencerskiego z zakresu męskiej mody i stylu życia – Dandycore. W ramach dekady działań zrealizował kilkadziesiąt współprac komercyjnych z największymi markami polskimi i zagranicznymi. Jest współautorem i wydawcą dwóch książek: „Męska szafa – Instrukcja Obsługi” oraz „Męska Szafa na Cztery Pory Roku”, które do tej pory sprzedały się w ponad 4500 egzemplarzy. Od 2020 r. przybliża studentom Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu tajniki influencer marketingu.
Medioznawca i dziennikarz radiowy z ponad 20-letnim stażem w mediach. Pracuje we wrocławskim Radiu Eska. Jest wydawcą i redaktorem periodyku dla miłośników kolarstwa szosowego i górskiego „Wrocławska Gazeta Kolarska” oraz pomysłodawcą i współautorem wyświetlanych w kinach filmowych miesięcznikôw „Kronika Wrocławia” i „Kronika Dolnego Śląska”. Pracował jako koordynator programowy wrocławskiego oddziału Telewizji Polskiej, redaktor naczelny i sekretarz redakcji Radia Eska Wrocław oraz dziennikarz „Gazety Wyborczej” i „Życia Warszawy”. Prowadził szkolenia komercyjne z zakresu wystąpień publicznych, kontaktów z mediami, zintegrowanej komunikacji marketingowej, zarządzania sytuacjami kryzysowymi i kreowania wizerunku publicznego. Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z brandingu dźwiękowego, dziennikarstwa radiowego, zarządzania instytucja medialną, zarządzania wizerunkiem, etyki dziennikarstwa i mediów oraz kompetencji komunikacyjnych.
Formularz zgłoszeniowy
Łączymy tradycyjne dziennikarstwo, nowe media i komunikowanie marki
Dziennikarstwo na Uniwersytecie SWPS przygotowuje do pracy we współczesnych mediach i branży kreatywnej. Naszym celem jest kształcenie praktyków – dziennikarzy i specjalistów od komunikacji – którzy dysponują konkretnym warsztatem, użytecznymi kompetencjami i aktualną wiedzą, pozwalającymi odnaleźć się na dynamicznie ewoluującym rynku pracy.